וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: גוף הפיקוח על התקשורת דורש לחסום את "טלגרם" במדינה

הגוף הגיש תביעה לבית משפט בטענה כי החברה המפתחת את אפליקציית ההודעות לא עמדה ביעד שנקבע לה להעברת מידע לרשויות הביטחון. בחודש שעבר קבע העליון כי על האפליקציה לספק למדינה מפתחות הצפנה ופרטים על המשתמשים

אייקון טלגרם. ShutterStock
טלגרם/ShutterStock

הגוף המפקח על שירותי התקשורת ברוסיה ביקש היום (שישי) מבית משפט במדינה לחסום את אפליקציית "טלגרם", המשמשת פלטפורמת הודעות מוצפנת. זאת, לאחר שהחברה לא עמדה במועד האחרון שהוקצה לה למסירת מידע על תהליך ההצפנה שבו היא משתמשת לשירותי הביטחון במדינה. בהצהרה מטעם הגוף המפקח נמסר כי הוגשה תביעה "הדורשת להגביל את הגישה לטלגרם בשטחי רוסיה".

בחודש שעבר קבע בית המשפט העליון במדינה כי על האפליקציה לספק למדינה פרטים על משתמשיה. זאת, לאחר שדחה את העתירה שהגישה טלגרם, שטענה כי שירותי הביטחון מפירים את זכויות המשתמשים.

בשבוע שעבר דווח כי איראן תחסום את השימוש באפליקציה מסיבות הנוגעות לביטחון לאומי. בדיווח צוטט יו"ר הוועדה לביטחון לאומי ולמדיניות חוץ בפרלמנט, שאמר כי ההחלטה התקבלה "בדרג הגבוה ביותר". לדברי יו"ר הוועדה, השימוש ב"טלגרם" ייחסם עקב "תפקידה ההרסני במחאות נגד הממשלה", שהחלו בדצמבר ונהרגו במסגרתן לפחות 25 איש.

עוד בוואלה! NEWS:
הרשעה בשידור חי: 24 שנות מאסר לנשיאת דרום קוריאה לשעבר
טראמפ מאיים: סנקציות בשווי 100 מיליארד דולר על סין
אחרי 50 שנה: נמצאו שרידי אישה שנעלמה בניו יורק - במרתף של בן זוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully