וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתאום החליט להכות": נעצר חשוד בתקיפת פנסיונר בחיפה

6.4.2018 / 1:01

דוד דרור בן מויאל נעצר בחשד שתקף את שכנו בן ה-68 מסיבה שטרם התבררה. בית המשפט האריך את מעצרו וקבע כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. בתו של הקורבן, אמיליה, אמרה כי הייתה המומה: "אבא שלי הוא הבן אדם הכי לא מזיק בעולם"

הפנסיונר אלכסנדר נדלסון שהותקף בחיפה בבית החולים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
נדלסון בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

משטרת חיפה עצרה אתמול (חמישי) צעיר תושב העיר בחשד לתקיפת הפנסיונר אלכסנדר נדלסון, בן 68 תושב שכונת יזרעאליה. אתמול עמד נדלסון, הדובר בעיקר רוסית, בתחנת אוטובוס בשכונה כשאדם אחר עמד לפניו. "היה בינינו רווח של מטר בערך", סיפר לוואלה! NEWS. "ואז פתאום הוא החליט לתת לי מכה, אחורה, ביד שמאל שלו. למה? אני לא יודע. סתם. נפלתי. דם ירד לי מהאף. הפנים שלי התנפחו. אנשים שראו את זה קראו למשטרה ולאמבולנס ולקחו אותי לבית חולים רמב"ם. עברתי בדיקות וטיפלו בי".

המשטרה גבתה מנדלסון עדות בבית החולים רמב"ם שבעיר, לפנות ערב. עוד קודם לכן נעשו ניסיונות לאתר את התוקף על בסיס עדויות ראייה. החשוד, דוד דרור בן מויאל בן ה-28, מתגורר במרחק כמאה מטרים מביתו של נדלסון. בבית המשפט הוא ביקש לייצג את עצמו, אך השופט אחסאן כנעאן מינה לו את עו"ד ויסאם עראף לייצגו מטעם הסנגוריה הציבורית. בהסכמה בינו לבין רס"ב אדי קנטרוביץ' מטעם תחנת חיפה, האריך אחר הצהריים השופט כנעאן את מעצרו של בן מויאל בשישה ימים, עד ליום שלישי הבא, תוך שהורה כי יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. הסיבה לתקיפה טרם התבררה.

עוד בוואלה! NEWS:
"זק"א ציונים": חרדים הוציאו מהאמבולנס בכוח את גופת התינוק שטבע
טראמפ מאותת על נסיגה מסוריה, ומותיר את ישראל וסעודיה מול איראן
גבר שחור נורה למוות על ידי שוטרים בברוקלין - כי החזיק צינור מתכת

אלכסנדר נדלסון שהותקף ואשתו סבטלנה בביתם בחיפה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
אלכסנדר נדלסון ואשתו סבטלנה בביתם/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

נדלסון, נגן כינור וויולה בתזמורת הסימפונית בחיפה, שוחרר מבית החולים כבר אתמול בלילה כשהוא חבוש והוא שוהה בביתו להתאוששות. בתו אמיליה, פסנתרנית, אמרה שגם עבורה הסיבה לאירוע נותרה לא ברורה לחלוטין. היא סיפרה כי שמעה שאחרי שהצעיר הכה את אביה, הוא המשיך בדרכו כאילו כלום, עד שאימא שלה פתחה בצעקות ואז החיש את צעדיו ונמלט משם.

"קשה לקבל דבר כזה שבא לגמרי ללא סיבה. הייתי רוצה לדעת מה עבר לתוקף בראש. הייתי בהלם. שאיש מבוגר ייפגע בצורה כזו", אמרה אמיליה. "אבא שלי הוא הבן אדם הכי לא מזיק בעולם. זה סיפור לא ברור. אין כל סיבה. לא ריב, לא שוד. על מי כועסים במקרה כזה? למה אפשר לקשור את זה? אולי למצב במדינה. הכי עצוב שהחודש נחגוג 18 שנה בישראל".

(עדכון ראשון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully