וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כמעט שבוע: הילד אליאור בן השמונה נמצא בריא ושלם

אביו של הילד נעצר בתום מרדף לאחר שעל פי החשד חטף את בנו לפני שישה ימים. שניים נוספים נעצרו בחשד לסיוע. האב חשוד בכך שלקח את בנו מחזקת האם לאחר שבית משפט הורה כי הילד יבלה עם אמו את חג הפסח. "פגישתו עם אמו הייתה מרגשת" סיפרו השוטרים

צילום: אנשי הדממה, עריכה: שניר דבוש

הילד אליאור אליהו בן השמונה שנעדר מאז יום חמישי שעבר נמצא היום (רביעי) בחדרה כשהוא בריא ושלם. בתום מעקב תוך כדי תנועה, נעצר האב אמיל בחשד לחטיפה על ידי המשטרה כשבנו עמו ברכב. שניים נוספים נעצרו בחשד לסיוע. האב ניסה להימלט ונעצר לאחר מרדף.

כוחות גדולים של משטרה השתתפו בימים האחרונים במצוד אחר האב, המשטרה תיצפתה על מקום מחבואו והמתינה לרגע שבו יעזוב אותו. אז, זינקו לעברו בלשים. כוח ימ"מ שהיה בכוננות לא היה צריך להתערב.

"בסביבות השעה 18:30 שמענו סירנות של משטרה", סיפר שכן המתגורר בבניין. "הבטנו מחלון הדירה וראינו שוטרים רבים שהשכיבו גבר על הריצפה ואזקו אותו, זה היה ממש כמו מעצר של מחבל, המון שוטריםבניידות סמויות וגלויו , ממש נבהלנו ולאחר זמן קצר הבנו שמדובר באבא של אליאור".

עוד בוואלה! NEWS:
הרב שזוכה מאונס תובע את הפרקליטות: "נגרם לי נזק בלתי הפיך"
גורם בממשל טראמפ: הנשיא הסכים להשארת כוחות בסוריה "לזמן מוגבל"
גנב רכב וניסה לדרוס שוטרים: חשוד פלסטיני נורה ליד יריחו

תמונת הילד הנעדר אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה. מערכת וואלה! NEWS
נמצא בריא ושלם. אליאור אליהו/מערכת וואלה! NEWS

הילד הוסתר בבית באזור חדרה, ורק בשעות האחרונות התברר מיקומו. האב ועוד שני חברים נעצרו על ידי שוטרי ימ"ר חוף. האבא חשוד בחטיפת הילד ממשמורת האם והפרת הוראה חוקית ואילו המשטרה לא מייחסת לו כוונה לפגוע בילד.

המרדף, שבו טוענת המשטרה שסיכן עוברי אורח, הסתיים בשכונת גבעת אולגה בסמוך לבית האם. שני חבריו של האב שנעצרו הערב במקביל חשודים בסיוע לאב להסתיר את הילד. מחר יבקשו במשטרה הארכת מעצר לכל השלושה. השוטרים נתנו לאם ולבנה ודיווחו כי, "פגישה כזו אחרי שבוע, היתה מרגשת".

קרובת משפחתה של האם סיפרה הערב לאחר איתורו כי "אנחנו מרגישים כעת הקלה אחרי שראינו שהילד בסדר אבל השבוע הזה התיש אותנו וקיצר את חיינו. היינו על סף קריסה, כל דקה באי וודאות הזאת נמשכה כמו נצח, נקווה שהרשויות יצליחו להחזיר את הילד והאם לאורח חיים תקין אחרי הנזק האדיר שנגרם לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעצר האב של הילד בן ה-8 מחדרה שנעדר. שלומי גבאי
רגע מעצר האב ואיתור הילד בחדרה, הערב/שלומי גבאי

אתמול נעצר דודו של אליאור, תושב אור עקיבא בחשד שהיה מעורב בחטיפתו מידי גרושתו של אחיו בשכונת גבעת אולגה בחדרה בשבוע שעבר. הדוד, אלחן אליהו, בן 45, חשוד בכך שסייע לאחיו, אמיל, לחטוף את אליאור - זאת לאחר שבית משפט הורה כי הילד, הנמצא במשמורתה של האם, יבלה עמה את חג הפסח.

הדוד נעצר בידי שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף והובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה, שם הוארך מעצרו ביממה. על פי חשד המשטרה, אביו של הילד איים על גרושתו בנוכחות עובד סוציאלי כי הילד לא ישהה עמה בחג.

עו"ד אסף צברי, המייצג את הדוד מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחיש בבית המשפט את החשדות המיוחסים לו. אולם, השופט שלמה בנג'ו קבע כי גרסתו של אליהו הדוד אינה מתיישבת עם חומרי החקירה, וכי ישנו בסיס לחשדות נגדו.

הרכב בו נעצר האב והילד בן ה-8 מחדרה שנעדר. שלומי גבאי
כלי הרכב שבו נעצר האבואותר הילד, הערב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully