וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקה במקל: צעירה בהודו שרדה מתקפה של טיגריס

בת 23 ממערב המדינה ניסתה לחלץ את העז שלה וניסתה לסלק את החתול הטורף, ונגררה בחזרה לבית על ידי האם. השתיים סובלות רק מפציעות קלות, אך העז לא שרדה

צעירה ממערב הודו, לצד אמה, אחרי ששרדו תקיפה של טיגריס, מרץ 2018. ללא, צילום מסך
הרופא שיבח את אומץ לבה. משרם ואמה לאחר התקיפה/צילום מסך, ללא

צעירה הודו נאבקה בטיגריס שתקף את העז שלה כשהיא נעזרת במקל - כך דיווחה רשת BBC. רופלי משרם, בת 23, סיפרה כי אחרי ששמעה את העז שלה צווחת, היא יצאה מביתה שבמדינת מהרשטרה.

היא אחזה במקל והכתה את הטיגריס, שתקף אותה. אמה, שנפצעה גם היא בתקרית, הצילה אותה אחרי שמשכה אותה אל תוך הבית. שתיהן סובלות מפציעות קלות וכבר שוחררו מבית החולים, אך העז לא שרדה.

משרם פרסמה תמונה שלה לאחר האירוע, שהתרחש בשבוע שעבר אך עלה לכותרות רק בימים האחרונים, כשפניה מכוסים בדם. רופא שטיפל בה שיבח את אומץ לבה, אך אמר שהיה לה מזל כשלא נהרגה על ידי הטיגריס. בעקבות פציעות בראשה, היא עברה בדיקת CT אך היא צפויה להחלים לחלוטין.

עוד ידיעות מהעולם
קרבות סחר: ארה"ב וסין הטילו סנקציות בגובה 50 מיליארד דולר זו על זו
ראש הביון הרוסי: קרובים ל"משבר טילים" חדש עם המערב

"חששתי שבתי עומדת למות", סיפרה אמה, ג'יג'בהי, לרשת BBC בשפה ההינדית. היא אמרה כי הייתה מזועזעת לראות את בתה המדממת מנסה להדוף את הטיגריס עם מקל. האם נפצעה ליד עינה כשהיא גררה את בתה בחזרה לבית, אך הייתה זו פציעה שטחית בלבד.

הן סיפרו כי הן התקשרו לרשויות, אך הטיגריס נמלט כחצי שעה לפני שהגיע אחד השומרים. הכפר שבהן הן מתגוררות נתון לביקורים תכופים של חיות פרט, בשל סמיכתו לפארק. "אני קצת חוששת מחזרה לכפר, אבל אני לא מפחדת", אמרה האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully