וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הקשישים תקפו את האישום נגד המתבצר מחיפה: "זה חטא לאמת"

2.4.2018 / 18:50

בני משפחתם של חנה ויצחק צולינגר הביעו תרעומת על כתב האישום שהוגש נגד רום מרשי, בגין חבלה בכוונה תחילה, זאת לאחר שתקף את השניים. "הוא אחז במסור והכה את סבא שלי בראש, אחרי שהוצא נגדו צו הרחקה. הוא שיבש להם את החיים", טענה נכדתם

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביב אירגז

כרמל קמין, נכדתם של חנה ויצחק צולינגר שהותקפו על ידי רום מרשי, תושב חיפה בן 32, אמרה היום (שני) כי משפחתה נדהמה לשמוע שכתב האישום שהוגש נגדו כלל סעיף חבלה בכוונה מחמירה, ולא ניסיון רצח. "הוא תקף שוטרים ולאחר מכן הגיע לסבא וסבתא שלי", הסבירה. "הוא היה חמוש במסור ידני, היכה את סבא שלי בראש והפיל אותו. גם את סבתא שלי הוא תקף. להציג את זה בתור חבלה מכוונת - זה חטא לאמת. היה שם ניסיון ממשי לרצח".

על פי כתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה, מרשי תקף את בני הזוג הקשישים בדירתם בעיר ושני שוטרים ליד בית החולים בני ציון. עבירה נוספת שבה הוא מואשם נאסרה לפרסום. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
תקף שוטרים במסור ופצע זוג קשישים: אישום נגד המתבצר מחיפה
חשוד בניסיון רצח ובתקיפת שוטרים: הוארך מעצר בן ה-32 שהתבצר בחיפה
בתום מצור: כוחות ימ"מ השתלטו על חשוד בתקיפה שהתבצר בדירה בחיפה

חנה ויצחק צולינגר ביום ההולדתו ה-80, לפני כשנתיים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג צולינגר לפני כשנתיים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

עוד עולה מכתב האישום כי מרשי הגיע לדירתם של השניים שהתגוררו בשכנות אליו. הנאשם נכנס לדירה, בעודו אוחז בידו במסור, והכה באגרופים ובאמצעות המסור בפניו ובגופו של הגבר, עד שאיבד את הכרתו, זאת בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה. בהמשך, הכה הנאשם את רעייתו באמצעות המסור בידה. כוחות משטרה הוזעקו למקום והצליחו לחלץ את השניים, כבני 80, במצב קשה וקל ופונו לטיפול בבית החולים הסמוך.

"סבא שלי היה מורדם ומונשם במשך שבוע, ולא ידענו מה יהיה המצב שלו", ציינה קמין. "גם עכשיו כשהוא שב לביתו, ההתאוששות שלו איטית. שניהם היו עצמאיים, ועכשיו העצמאות הזו נפגעה. זה שיבש את כל החיים. זה עוד רחוק מלהיות מאחורינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חנה ויצחק צולינגר ביום ההולדתו ה-80, לפני כשנתיים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"התייחסו לתוקף באופן חביב". בני הזוג צולינגר/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

קמין מספרת כי מרשי נהג להטריד את סבה וסבתה, וכי המעשים שביצע היו בגדר "כתובת על הקיר". "הוא שבר קירות בדירה שבה התבצר, עקר את השיחים אצל סבא וסבתא שלי, ממש הטריד אותם במשך שנתיים", אמרה. "התרענו למשטרה ולעירייה ולאפוטרופוס שמחזיק בדירה. האפוטרופוס שלחו חוקר והאיש הזה תקף אותו. בכל פעם שסבא שלי פנה למשטרה, היו פעמיים שהוא קיבל צו הרחקה, הוא שרט לסבא שלי את האוטו ותלש להם שיחים מהגינה, היה הולך וצועק ברחוב. חשוב לציין שהם התייחסו אליו בצורה חביבה, הם כן דיברו איתו, הם לא פנו אליו בצורות לא נעימות".

עו"ד נאג'י עאמר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את מרשי אמר כי "לאור מצבו והרקע שלו הוא נמצא בהסתכלות. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נלמד אותם ונגיב בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully