וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף שוטרים במסור ופצע זוג קשישים: אישום נגד המתבצר מחיפה

2.4.2018 / 11:24

על פי כתב האישום, רום מרשי בן ה-32 פגע בשוטרים במסור שהיה ברשותו, ולאחר שנמלט לדירתם של שכניו המבוגרים, דקר גם אותם ונעצר רק לאחר התערבות יחידה משטרתית מובחרת. עורך דינו: "לאור מצבו והרקע שלו הוא נמצא בהסתכלות"

עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד רום מרשי, תושב חיפה בן 32 בגין בחבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, ניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והיזק בזדון. על פי כתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה, מרשי תקף שני קשישים בדירתם בעיר ושני שוטרים ליד בית החולים בני ציון. עבירה נוספת בה הוא מואשם נאסרה לפרסום. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת.

על פי כתב האישום, מרשי פגע בשני שוטרים באמצעות מסור ופצע אותם בראשם. השוטרים הבחינו במרשי עוקר צמחים ומוציא כדים מחצר ביתו ומשליכם לרצפה, הם פנו לנאשם ושאלו לזהותו ולמעשיו. מרשי לא השיב לשאלותיהם של השוטרים, תחילה סימן בידיו לשוטרים כי יתרחקו ממנו ולאחר מכן צעק לעברם: "תתרחקו ממני", "אל תתקרבו אלי", ותקף את השוטרת. מרשי נמלט לאחר שהשוטרת פתחה באש לעבר פלג גופו התחתון.

עוד בנושא:
חשוד בניסיון רצח ובתקיפת שוטרים: הוארך מעצר בן ה-32 שהתבצר בחיפה
בתום מצור: כוחות ימ"מ השתלטו על חשוד בתקיפה שהתבצר בדירה בחיפה

הגשת כתב אישום כנגד תושב חיפה רום מרשי, שהתבצר בחודש שעבר בדירת שכניו הקשישים, מחוזי חיפה, 2 באפריל 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
מרשי בדיון בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, --

בהמשך, הגיע הנאשם לדירתם של זוג קשישים שהתגורר בשכנות אליו. הנאשם נכנס לדירה, בעודו אוחז בידו במסור, והכה באגרופים ובאמצעות המסור בפניו ובגופו של הגבר, עד שאיבד את הכרתו, זאת בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה. בהמשך, הכה הנאשם את רעייתו באמצעות המסור בידה. כוחות משטרה הוזעקו למקום והצליחו לחלץ את השניים, כבני 80, במצב קשה וקל ופונו לטיפול בבית החולים הסמוך.

עו"ד נאג'י עאמר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את מרשי אמר כי "לאור מצבו והרקע שלו הוא נמצא בהסתכלות. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נלמד אותם ונגיב בבית המשפט".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
החשוד שפצע את בעלי הבית ברוב החשמונאים אותר ומתבצר באחד הבתים בעיר, חיפה, 12 במרץ 2018. אדריאן הרבשטיין
פריצת הכוחות לדירה בחיפה שבה התבצר מרשי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully