וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסוד מאחורי הקסם שהטריף לגמרי את הרשת

5.4.2018 / 0:22

קווין פרי פרסם סרטון ובו הוא מחזיק כדור פינג פונג, שלפתע הופך לכדור ענק. למעלה מ-1.5 מיליון איש ניסו להבין איך לעזאזל זה קרה - אז הוא סיפק הסבר מפורט

איך עובדת אשליית הכדור של קווין פרי?/צילום: יוטיוב וטוויטר, עריכה: תום זואילי

קסם מבריק כבש לאחרונה את טוויטר. למעשה, בזמן כתיבת שורות אלה, צפו בו למעלה מ-1.5 מיליון איש, ולא קשה להבין מדוע: בסרטון הקצר שפורסם בסוף חודש מרץ על ידי האנימטור והקוסם קווין פרי מפורטלנד הוא נראה מחזיק כדור פינג פונג לבן וקטן, ולפתע, בסיום הסרטון, הכדור הופך כדור פי כמה וכמה בידיו.


עוד בנושא:
זהירות: אמן האשליות האופטיות הזה יעשה לכם סחרחורת
אמיצים מספיק? האשליה הזו תשנה את הראייה שלכם לשלושה חודשים

ככה זה נראה

פרי הבטיח לגולשים המבולבלים תשובה מהירה בנוגע לאיך בדיוק עשה מה שעשה. אלא שהתשובה הזו נדחתה, כשצייץ: "אחכה עוד יום או יומיים. יש כמה אתרים חדשותיים שרוצים לפרסם את האשליה הזו, ואני לא רוצה לקלקל עדיין את הכיף".

עוד באותו נושא

איך הוא עשה את זה? צפו בקוסם שניסר את בתו התינוקת לשני חלקים

לכתבה המלאה

בחלוף שלושה ימים החליט לחשוף את הטריק

"כל סרטון קצרצר כזה דורש כמה שעות של הכנה והיערכות", הוא סיפר על תהליך יצירת הסרטונים. "התחלתי את זה בתור תחביב באינסטגרם ולפתע ראיתי שיש לי עוד ועוד עוקבים ועוד ועוד לייקים. פתאום אנשים מחוץ לארצות הברית החלו להתעניין בדברים שלי, אז החלטתי להשקיע בזה את מרוב מרצי וזמני. כמה שקשה להכין את הסרטונים האלה, התמורה שאני מקבל עבורם גדולה פי אלף. הרבה אנשים אוהבים את העבודה שלי".

והנה עוד אשליות שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully