וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 ננעל ברכב בנתיבות - ומת: "לא הצליחו לקרוא למד"א"

28.3.2018 / 20:32

הילד אותר כשהוא מחוסר הכרה ברכב ברחוב המעפיל שבעיר, כנראה לאחר שהוא ואחיו ניקו אותו לקראת החג. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו. בשל בעיות הקליטה בדרום, לא הצליחו השכנים להזעיק את כוחות ההצלה

צילום: יניר יגנה, עריכה: שניר דבוש

ילד בן שלוש מת היום (רביעי) לאחר שננעל שעות ארוכות בכלי רכב ברחוב המעפיל שבנתיבות. בתחילה נמצא הילד על ידי משפחתו. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותו לאחר מכן. שכנים סיפרו כי בשל בעיות הקליטה באזור בחודשים האחרונים לא הצליחו להזעיק את כוחות החירום במשך דקות ארוכות.

מחקירה ראשונית עולה כי גל-עד בונה בן השלוש ניקה עם אחיו את הרכב לקראת החג, ואחר כך ננעל בו למשך כשעתיים, בלי שבני המשפחה הבחינו.

"ניסיתי לחייג למד"א ואין קליטה", סיפר שמעון וקנין, שכן המשפחה. "פשוט אין רשת. האמא צעקה 'יש לי טלפון קווי בבית', אמרתי לה תתקשרי, אני מנסה לטפל בילד. לא הייתה רשת". לאחר מכן סיפר כי שוחח עם כוחות ההצלה דרך הטלפון הקווי. "לקחתי לה את הטלפון, ומד"א אמרו לי לבדוק אם הבטן עולה ויורדת. אמרתי שהיא לא, שהוא לא נושם. האבא עשה לו החייאה והוא הקיא, אמרו להפסיק לעשות לו החייאה".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בתל אביב: אישה בת 40 נדקרה למוות; בעלה נעצר
גבר כבן 72 נמצא ללא רוח חיים בשריפה בלול תרנגולות בגאולים
שני מטוסים התנגשו קלות בנתב"ג; הנוסעים פונו ללא פגע

ילד בן ארבע נמצא מחוסר הכרה בנתיבות, 28 במרץ 2018. מד"א
המשטרה פתחה בחקירת המקרה. נתיבות, היום/מד"א
השיחות למד"א בעקבות הפעוט שנשכח ברכב בנתיבות. מערכת וואלה! NEWS
לא הצליחו להתקשר למד"א. צילום הטלפון של אחד השכנים/מערכת וואלה! NEWS

"בתוך הבית ראינו פעוט כבן ארבע מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא חם למגע וסובל מסימני מכת חום", סיפר חובש מד"א אוריאל דהאן. "סיפרו לנו שהוא שהה ברכב סגור, ככל הנראה זמן ממושך. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".

"אבא שלו עשה לו הנשמה והילד הקיא. שטפתי לו את הפנים עם מים, אמרו לנו ללחוץ לו על החזה. מד"א הגיעו וביצעו בו פעולות החייאה", סיפר השכן. "זו משפחה נהדרת, משפחה ברוכת ילדים. שאלתי אותם מה קרה, הם אמרו שהוא נשכח באוטו", הוסיף.

נעמה אלון, ממרכז חוסן באיחוד הצלה נגב, הגיעה יחד עם מתנדבת נוספת לתמוך באם ובילדים. "היינו עם האמא והילדים, והאמא ביקשה שנהיה עם הילדים ונחזק אותם. הילדים ישבו, התפללו לשלום אחיהם ובכו".

(עדכון ראשון 17:17)

  • עוד באותו נושא:
  • נתיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully