וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חדירה לשטח ישראל: פלסטיני נעצר בחוף זיקים

28.3.2018 / 16:06

לפחות פלסטיני אחד נעצר בחוף הסמוך לאשקלון לאחר שחצה את גדר המערכת בצפון הרצועה. על החשוד לא נתפס נשק, והוא הועבר לתחקור כוחות הביטחון. אתמול חצו את הגדר שלושה פלסטינים ונעצרו בכניסה לקיבוץ צאלים, כ-20 קילומטרים מהגבול

עריכה: יוסי אלטר

פלסטיני אחד נעצר היום (רביעי) בחוף זיקים שבאזור אשקלון לאחר שחדר לישראל מרצועת עזה. החשוד נעצר לאחר שחצה את גדר המערכת מצפון הרצועה, בסמוך לנקודת החצייה, והועבר לתחקור כוחות הביטחון. על הפלסטיני לא נתפס נשק.

אתמול חדרו שלושה פלסטינים לישראל ונעצרו בכניסה לקיבוץ צאלים, המרוחק כ-20 קילומטרים מהגבול. אתמול העריכו גורמי ביטחון כי השלושה, שהיו חמושים ברימונים ובסכינים, הצליחו לחצות את הגבול מבלי שיגלו אותם בסמוך לנחל הבשור. עוד העריכו הגורמים כי הפלסטינים שנתפסו כשברשותם רימוני יד וסכינים בסמוך לכניסה לבסיס צאלים, נעו על ציר של 20 קילומטרים מנקודת החדירה ועד לצאלים במשך כחמש עד שש שעות.

עוד בוואלה! NEWS:
בתגובה להצתת מתקן הנדסי: צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס ברצועה
הפיוס הפלסטיני מתרחק: חמאס הקים שוב עמדת ביקורת ליד מעבר ארז
עוד תקרית סמוך לגדר: פלסטינים תלו דגלים החשודים כממולכדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוף זיקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהתחקיר הראשוני שערך צה"ל עולה כי בלילה קודם לכן הייתה אינדיקציה לנגיעה קלה בגדר המערכת. כוחות שהגיעו למקום בדקו אותה ולא זיהו חדירה. בשעה 09:10 זיהו הכוחות שוב חצייה וזוהו עקבות.

דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס סיפר כי "היו תנאי מזג אוויר מורכבים לתצפית. הם ניצלו את הלילה. מדובר בשלושה בני משפחה אחת מרפיח". לדבריו, "למרות שהם היו חמושים לא ברור למה לא ביצעו פיגוע. הנושא מתוחקר לעומק והבדיקה טרם הסתיימה, להבנתנו הם הלכו ברגל ולא נסעו בכלי רכב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תמונות מפעילות כוחות הביטחון בעוטף עזה ומעצר החשודים בכניסה לבסיס צאלים 27 במרץ 2018. שמואל הס/TPS, מערכת וואלה! NEWS
מעצר של אחד הפלסטינים בסמוך לצאלים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, שמואל הס/TPS

אמש אירעה תקרית נוסף בסמוך לגדר, כשגורמי צבא באוגדת עזה זיהו שני פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת והצליחו לתלות שני דגלים בסמוך למרחב נירים. השניים הצליחו לחמוק בחזרה לשטח הפלסטיני. גורמים באוגדה חושדים, בהסתמך על ניסיון העבר, כי מדובר בדגלים ממולכדים שעלולים להתפוצץ

גבול עזה. דצמבר 2016. אבי ישככרוף, מערכת וואלה! NEWS
גדר המערכת/מערכת וואלה! NEWS, אבי ישככרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully