וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל בסרטונים לתושבי עזה לקראת הפגנת הענק: "חמאס מנצל אתכם"

27.3.2018 / 21:59

דובר צה"ל פנה לתושבי הרצועה בשני סרטונים בעמוד הפייסבוק שלו בערבית תחת הכותרת "לא שיבה - אנרכיה" ומסר כי חמאס מנסה להפנות את תשומת הלב הציבורית מבעיותיה הפנימיות של עזה בעזרת ההפגנות. "הטרור משתמש בכם בצורה צינית"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יוסי אלטר

דובר צה"ל פרסם הערב (שלישי) שני סרטונים בעמוד הפייסבוק שלו בערבית, כחלק מהמאמץ ההסברתי לקראת הפגנת הענק שצפויה ברצועת עזה ביום שישי. תחת הכותרת "לא שיבה - אנרכיה", מעביר צה"ל לתושבי הרצועה את המסר כי ארגון חמאס מנסה להפנות את תשומת הלב מהבעיות הפנימיות בעזה בעזרת ההפגנות.

"צעד מחאה? הפגנות עממיות? פרובוקציה", נאמר באחד מהסרטונים. "חמאס מארגן תהלוכה וקורא לתושבי עזה לצאת לכיוון הגבול עם ישראל, כדי להסיט את תשומת לבם מהמים, האבטלה, הניקיון, הביוב, החשמל. האם לא עדיף היה לטפל בכל הבעיות האלה לפני שקוראים לתושבים לסכן את חייהם?".

"האם אתם לא מבינים שהטרור משתמש בכם בצורה צינית? האירועים והפעילויות האלה לא הועילו ולא יועילו, והם חסרי תוחלת", אומר בסרטונים ראש מדור תקשורת ערבית בצה"ל, רס"ן אביחי אדרעי. "דרשו את הזכויות שלכם ממי שממשיך לדכא אתכם ולא להתעניין בבעיות שלכם, ומפנה את מה שמגיע לכם ואת הכסף שלכם לטובת מנהרות חסרות תועלת. הבחירה בידכם".

עוד בוואלה! NEWS:
עם רימונים, 20 ק"מ מהגבול: 3 פלסטינים חדרו מעזה ונעצרו ליד צאלים
בתגובה לחדירה מעזה ולפגיעה בכלים ההנדסיים: צה"ל תקף ברפיח
משפרים את היכולות למלחמה הבאה: תכנית האימונים החדשה של צה"ל

מתוך סרטון שפרסם דובר צה"ל לתושבי רצועת עזה לקראת צעדת הענק, מרץ 2018. צילום מסך
מתוך הסרטון/צילום מסך

בשישי יצוין יום האדמה בשטחי יהודה ושומרון וברצועה. ביוזמת חמאס תתקיים הפגנה על גדר המערכת, ולפי המסרים שהועברו לקראת ההפגנה אמורים המפגינים לעמוד במרחק 700 מטרים מגדר המערכת. ייתכן שמדובר ב"חזרה גנרלית" לקראת הפגנת הענק שתיערך ב-15 במאי לציון יום הנכבה, שבה אמורים להשתתף, על פי ההצהרות הפלסטיניות, כמאה אלף בני אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תאריכים נפיצים מול הפלסטינים. נועם מושקוביץ, עיבוד תמונה
תאריכים נפיצים מול הפלסטינים/עיבוד תמונה, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully