וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת הכדור בדובדבן: הלוחם חשוד שמחק מסרונים - ושיבש חקירה

27.3.2018 / 16:12

על פי החשד, הלוחם החשוד שפלט את הכדור שממנו נהרג סמ"ר שחר סטרוג מחק מסרונים לאחר האירוע. החייל מכחיש את החשדות נגדו. עורכי דינו: "פרץ בבכי כמה פעמים במהלך השחזור"

עריכה: יאיר דניאל

לוחם דובדבן החשוד שהרג את חברו סמל-ראשון שחר סטרוג מפליטת כדור בשבוע שעבר חשוד ששיבש חקירה בעקבות מחיקת מסרונים לאחר האירוע. החייל מכחיש לחלוטין את החשד, עליו נחקר רק אתמול בערב לראשונה. מעצרו הוארך עד יום חמישי. עורכי דינו המייצגים אותו מטעם הסנגוריה הצבאית סיפרו על מצבו הקשה של החייל.

"ימים קשים עוברים על הלוחם, הכואב כאב עמוק את מות חברו הטוב, שחר. אמש נערך שחזור שבמהלכו תיאר הלוחם את שהתרחש ביום האירוע ובמהלך השחזור פרץ בבכי כמה פעמים", מסרו רס"ן מירב הרשקוביץ-יצחקי, סרן (מיל') אבי חימי וסרן אליסף מלמד.

"בימים האחרונים, ובמקביל לחקירה, מטופל הלוחם על ידי גורמי בריאות הנפש בצבא", הוסיפו. הוא ומשפחתו מבקשים לפגוש את משפחת המנוח ולהביע בפניה את צערם העמוק על הטרגדיה הנוראה".

עוד בנושא
אחרי פליטת הכדור בדובדבן: צה"ל יאסוף אקדחים מחיילים ללא צורך מבצעי
לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור הובא למנוחות: "בלעדיך אין חיים"

סמל ראשון שחר סטרוג, לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור. דובר צה"ל
שחר סטרוג/דובר צה"ל

בעקבות האירוע הטראגי, הוחלט בחלק מיחידות צה"ל לאסוף אקדחים מחיילים סדירים, משרתי קבע וחיילי מילואים. גורמי צבא סיפרו כי שלשום השתתף קצין חי"ר וצנחנים ראשי תת-אלוף רסאן עליאן בכנס בטיחות והמליץ בפומבי ליחידות השונות לאסוף אקדחים מחיילים שאין להם צורך מבצעי מובהק בשימוש בכלי נשק זה. הגורמים הצבאיים אמרו כי מדבריו של תא"ל עליאן השתמע כאילו יש יחידות שונות בצה"ל שהחתימו חיילים על אקדחים שלא לצורך.

גורמי צבא אחרים אמרו אתמול לוואלה! NEWS כי יש יחידות בצה"ל שהחליטו באופן גורף לדרוש מחיילים להחזיר אקדחים לנשקיות. ההוראה כללה חיילים שיש להם צורך מבצעי מובהק ופועלים בסביבה שמחייבת שימוש בנשק יעיל ונוח להפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully