וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החביאו סכין במחסן ורצחו": הורשעו מבצעי הפיגוע בכפר קאסם

25.3.2018 / 18:23

רוצחי ראובן שמרלינג בערב סוכות הודו במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמם בביצוע המעשה ובכניסה לשטח ישראל שלא כחוק. ההסדר כלל שינויים מצומצמים בתיאור האירוע ובאופן שהוסכם על משפחתו של שמרלינג. הדיון בטיעונים לעונש נדחה לחודש יוני

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הרשיע היום (ראשון) את יוסף כמיל ומחמד אבו אלרוב ברצח ראובן שמרלינג בחג סוכות האחרון, ובעבירה של כניסה לישראל בניגוד לחוק. השניים, תושבי קבאטיה שבשומרון, הורשעו במסגרת הסדר טיעון והודו כי בחודש ספטמבר האחרון נכנסו לשטח ישראל לעבוד בישראל בלא אישור כדין. כמיל תכנן לנצל את שהותו בישראל לשם ביצוע פיגוע דקירה ולהרוג אזרח יהודי, והציע לאבו אלרוב לבצע עמו פיגוע, אך בשלב זה הוא סירב.

בכתב האישום המתוקן מתוארת שרשרת האירועים שהסתיימה ברצח שמרלניג, תושב אלקנה לפני חגיגות יום הולדתו. על פי המתואר, השניים החלו לעבוד במחסן פחמים בכפר קאסם, בניהולו של שמרלינג, ובהמשך קשרו קשר לרצוח את חד מעובדי המקום על רקע ממניע לאומני.

עוד בנושא:
חולצות עם הכיתוב "סימן שאתה צעיר": ראובן נרצח לפני חגיגות יום הולדתו
הותר לפרסום: נעצרו שני פלסטינים בחשד לרצח ראובן שמרלינג בכפר קאסם
משפחת הנרצח מאלקנה רוצה תשובות: "לא עודכנו בהתקדמות בחקירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החביאו סכין במחסן ורצחו. ראובן שמרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים רכשו סכין לחיתוך בשר, אותה החביא כמיל במחסן, מתחת למזרן בחדר בו לנו. בנוסף, וכדי להבטיח את הימלטותם מישראל לאחר ביצוע הרצח, השיגו מספר טלפון של אדם שיוכל להסיעם מכפר קאסם אל מקום מגוריהם. בהמשך, כחלק מהחלטתם המשותפת לרצוח, ועל רקע תחושת כעס כלפי שמרלינג, החליטו השניים כי הוא ישמש כיעד לביצוע המעשה.

עוד עולה כי בערב החג, נזף שמרלניג בשניים וביקש מכמיל להעמיס מצבר של מלגזה מהמחסן לרכב שלו. עם שובו של כמיל אל החדר, סיכמו הנאשמים כי זוהי העת לפעול, ותכננו, כי אבו אלרוב יוביל את שמרלניג אל החדר בטענה כי המקרר מקולקל ויסיח את דעתו, וכמיל ידקור אותו עם הסכין. כמיל התקשר למסיע ותיאם עמו שיבוא לקחת אותם, כדי להבטיח את הימלטותם מיד לאחר ביצוע הרצח. לאחר מכן, בהתאם לתכנית, הוביל אבו אלרוב את שמרלניג אל החדר והסיח את דעתו. אז, כמיל התנפל עליו ודקר אותו בכתפו השמאלית. שמרלניג ניסה להתגונן באמצעות כיסא שהיה בחדר, אולם אבו אלרוב דחף אותו והיכה אותו באמצעות מאוורר, בזמן כמיל המשיך לדקור אותו. בהמשך, הביא אבו אלרוב מכוש שהיה סמוך לדלת החדר, והשניים הכו את המנוח, עד אשר התמוטט על הרצפה. לאחר מכן, התקלחו הנאשמים, החליפו בגדיהם, עזבו את המקום ונסעו למקום מגוריהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גופת גבר נמצאה בכפר קאסם, אוקטובר 2017. מד"א
זירת הפיגוע באלקנה/מד"א

על פי הסדר הטיעון, שנערך על דעת משפחת של שמרלינג, תוקן כתב האישום באופן מינורי בשתי עובדות הנוגעות למעשים שעשו הנאשמים לאחר הרצח, ומעבר לכך לא בוצע כל שינוי מהותי בכתב האישום וסעיפי האישום נותרו בעינם. הדיון בעניין הטיעונים לעונש יתקיים במהלך חודש יוני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully