וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצח מאלקנה רוצה תשובות: "לא עודכנו בהתקדמות בחקירה"

8.10.2017 / 8:46

חתנו של ראובן שמרלינג התייחס לפרסומים, שלפיהם גוברת ההערכה כי מדובר בפיגוע, והלין על כך שגורמי החקירה לא מסרו מידע למשפחה. "אנחנו ניזונים מהתקשורת", אמר. בני משפחתו של שמרלינג מצאו אותו ללא רוח חיים בכפר קאסם, כשגופתו חבולה

עריכה: אביעד בללי צילום: TPS

יעקבי צפריר, חותנו של ראובן שמרלינג, תושב אלקנה בן 70 שנרצח בערב חג סוכות בכפר קאסם, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי בני המשפחה לא קיבלו עדכון מרשויות החוק על אודות ההתפתחות בחקירה, שעליה דווח אמש. "עד לרגע זה אף גורם מהגורמים המעורים בחקירת הרצח לא יצר עמנו קשר ועדכן בהתקדמות החקירה, אנו ניזונים מכלי התקשורת בלבד", אמר צפריר.

ההתפתחות המשמעותית בחקירת הרצח, מחזקת את ההערכה כי מדובר בפיגוע וכי שמרלינג נרצח על רקע לאומני. אולם, על רוב פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

שמרלינג, אב לארבעה וסב ל-19, נמצא בערב החג על ידי בני משפחתו, סמוך לעסק לייצור פחמים בכפר קאסם. בני משפחתו, שהגיעו להתארח אצלו בחג לרגל יום הולדתו ה-70, הזעיקו את הכוחות שפתחו בחקירת נסיבות האירוע. החקירה מנוהלת על ידי מחוז מרכז במשטרה בראשות ניצב מוטי כהן. לאחר האירוע פתחו כוחות הביטחון, ובהם שב"כ, בפעילות סריקה לאיתור שוהים בלתי חוקיים מהגדה, שייתכן שסייעו ברצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוביו אמרו כי היה אהוד על עובדיו. שמרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

על יחסיו עם העובדים במקום אמרו בני משפחתו כי היה מנהל מסור. "איזה עוד בעלים של מפעל היה אוסף בגדים מבני המשפחה והקהילה כדי למסור אותם לפועלים ובני משפחתו. הוא כל כך אהב את עובדיו שגם אם עובד היה מבקש העלאה לא היה סיכוי שראובן יסרב לו", אמרו בני המשפחה.

ביום שישי ליוו מאות בני אדם את שמרלינג למנוחות בבית העלמין באלקנה. הדר, אחת מנכדותיו, ספדה לו ואמרה כי מותו אינו נתפס. "אנחנו יושבים אצלכם בחג. מחכים שתניף את אחד הילדים קטנים. אתה כמו דוד המלך שנולד ומת באותו היום. גם אתה דמות מרשימה כמוהו, אבל אתה שלנו", אמרה. בני משפחתו הגיעו להלווייה כשהם לובשים חולצות ועליהן המספר 70, שהכינו לכבוד חגיגות יום הולדתו של שמרלינג, שהיו מתוכננות להתקיים יום למחרת הירצחו.

עוד באותו נושא

הרצח בכפר קאסם: מתחזקת ההערכה - ראובן נרצח על רקע לאומני

לכתבה המלאה
גופת גבר יהודי בן 70 נמצאה באזור התעשייה בכפר קאסם, 4 באוקטובר 2017. תצפית TPS
זירת הרצח בכפר קאסם, בשבוע שעבר/תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully