וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בכפר קאסם: מתחזקת ההערכה - ראובן נרצח על רקע לאומני

7.10.2017 / 20:37

התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של ראובן שמרלינג, תושב אלקנה בן ה-70, מגבירה את החשד שמדובר בפיגוע. קרובי משפחתו מצאו אותו עם סימני אלימות בערב החג, שבו אמורים היו להתארח אצלו לרגל יום הולדתו. על רוב פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

עריכה: אביעד בללי צילום: TPS

ביממה האחרונה חלה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של ראובן שמרלינג בן ה-70, תושב אלקנה, שגופתו נמצאה ביום רביעי בכפר קאסם כשעליה סימני אלימות. לאור ההתפתחות, מתחזק החשד שמדובר בפיגוע, וכי שמרלינג נרצח על רקע לאומני. על רוב פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

שמרלינג, אב לארבעה וסב ל-19, נמצא בערב החג על ידי בני משפחתו, סמוך לעסק לייצור פחמים בכפר קאסם. בני משפחתו, שהגיעו להתארח אצלו בחג לרגל יום הולדתו ה-70, הזעיקו את הכוחות שפתחו בחקירת נסיבות האירוע. החקירה מנוהלת על ידי מחוז מרכז במשטרה בראשות ניצב מוטי כהן. לאחר האירוע פתחו כוחות הביטחון, ובהם שב"כ, בפעילות סריקה לאיתור שוהים בלתי חוקיים מהגדה, שייתכן שסייעו ברצח.


עוד בנושא
חולצות עם הכיתוב "סימן שאתה צעיר": ראובן נרצח לפני חגיגות יום הולדתו
בכפר קאסם מתנערים מהאשמות לטרור: "לא כל רצח יהודי הוא פיגוע"
תושב אלקנה שנרצח בכפר קאסם הובא למנוחות: "כל מהותו הייתה שמחה"

ראובן שמרלינג והחולצה שבני משפחתו הכינו ליום הולדתו, 4 באוקטובר 2017. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
ראובן/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

ביום שישי ליוו מאות בני אדם את שמרלינג בדרכו האחרונה, בבית העלמין בהתנחלות שבה התגורר. בנות משפחתו של שמרלינג הגיעו להלווייה כשהו לובשות חולצות ועליהן המספר 70 - שהוכנו ליום הולדתו שהיה אמור להתקיים למחרת הירצחו.

רב היישוב, הרב מאיר יהודה שטרן, ספד לשמרלינג ואמר כי הוא "נפל על קידוש השם". לדבריו, "בחול המועד לא מספידים אפילו תלמיד חכם. כאן נישא דברי פרידה מחבר שכל מהותו הייתה שמחה". הרב שטרן אמר עוד כי "הרצח הנתעב בידי בני עוולה שאין אלוהים בליבם הוא ניסיון נוסף לנתק ולפגוע בקשר שלנו עם התורה ועם ישראל".

"סבא, זה לא נתפס", פנתה אל שמרלינג הדר, אחת מנכדותיו, בהספדה. "אנחנו יושבים אצלכם בחג. מחכים שתניף את אחד הילדים קטנים. אתה כמו דוד המלך שנולד ומת באותו היום. גם אתה דמות מרשימה כמוהו, אבל אתה שלנו".

עוד באותו נושא

חשד לפיגוע: גופת בן 70 מאלקנה נמצאה חבולה בכפר קאסם

לכתבה המלאה
הלווייתו של תושב אלקנה ראובן שמרלינג שנרצח על פי החשד בכפר קאסם, 6 באוקטובר 2017. אמרי סדן, מערכת וואלה!
"נפל על קידוש השם". מאות הגיעו להלוויה באלקנה/מערכת וואלה!, אמרי סדן

"העיניים שלך ילוו אותנו בכל שלב שנעבור בחיים", המשיכה. "בנסיעות לים, השירים שהמצאת, באוכל, בביחד שלך ושל סבתא. אני אוהבת לתאר אנשים לפי העיניים שלהם. את שלך אי אפשר לתאר חוץ מזה שהן הכי יפות בעולם. נתת לכל אחד את התחושה שהוא הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully