וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גזר דינה של עהד תמימי: בריטניה מגנה את ישראל

24.3.2018 / 1:00

השר לענייני המזרח התיכון בממלכה תקף את יחסה של ישראלים לקטינים פלסטינים השוהים במעצר, ואמר כי עליה לעשות יותר כדי להגן על זכויות אדם. "ההרשעה של תמימי סמלית ומראה כיצד הסכסוך הבלתי פתור מזיק לדור החדש"

בריטניה גינתה היום (שישי) את ישראל וקראה לה לשפר את הטיפול בקטינים פלסטינים השוהים במעצר. מהמשרד לענייני המזרח התיכון בבריטניה נמסר כי ישראל צריכה לעשות יותר כדי להגן על אנשים פגיעים הנמצאים תחת חסותה.

ההודעה מטעם המשרד שוחררה בעקבות גזר דינה של הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שנעצרה אחרי שתועדה סוטרת לחייל צה"ל בנבי סאלח בחודש דצמבר האחרון. על תמימי נגזרו שמונה חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון.

עוד בוואלה! NEWS:
כדי להציל את הסכם הגרעין: שרי החוץ של גרמניה וצרפת יגיעו לישראל
כך נמנע ברגע האחרון ביקור הנסיך הארי בישראל - ונשלח וויליאם
שליח טראמפ למזה"ת על דברי אבו מאזן: "רטוריקה של שנאה"

עהד תמימי מובאת לדיון הארכת מעצר בכלא עפר, 15 בינואר 2018. רויטרס
תמימי/רויטרס

השר הבריטי לענייני המזרח התיכון, אליסטר ברט, אמר בהצהרה כי "ההרשעה של תמימי היא סמלית ומראה כיצד הסכסוך הישראלי-פלסטיני הבלתי פתור מזיק לדור החדש שצריך לגדול יחד בשלום, אבל ממשיך להיות מפולג".

"הטיפול בילדים פלסטינים במעצר צבאי נשאר גבוה בסדר העדיפויות של בריטניה מבחינת זכויות אדם", אמר השר ברט. "נמשיך לקרוא לישראל לשפר את הפרקטיקות שלה ולהתיישר לפי החוק הבינלאומי".

ברט אמר כי בריטניה הציעה לעזור לרשויות בישראל באמצעות דיונים עם מומחים מטעמה. "ישראל השתפרה בכמה תחומים, אך עליה לעשות הרבה יותר", הוסיף.

(עדכון ראשון: 19:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully