וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חילופי אש: חמאס הרג את ראש החוליה שניסתה לחסל את חמדאללה

שני שוטרים נהרגו בתקרית שאירעה במרכז הרצועה, שבמהלכה נעצרו שני חשודים נוספים. לפי דיווחים, המבוקש שחוסל הוא אנאס אבו חוסה, שעליו הציב חמאס פרס בגובה 5,000 דולר

עריכה: יאיר דניאל ויוסי אלטר

כוחות הביטחון של חמאס ברצועת עזה הרגו היום (חמישי) את ראש החוליה שאחראית לניסיון ההתנקשות בראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה במהלך חילופי אש, שהתנהלו במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז הרצועה. שני שוטרים נהרגו ועוד שני חשודים נעצרו.

לפי דיווחים פלסטיניים, העצור הוא אנאס אבו חוסה, שאתמול הוכרז כחשוד המרכזי בניסיון ההתנקשות. שלטונות חמאס קראו לתושבים המחזיקים במידע על אבו חוסה להעביר אותו לידיהם והציבו פרס בגובה 5,000 דולר לכל מי שיסייע באיתורו של המבוקש, שייתכן שקשור לארגונים הסלפיים בעזה.

לקריאה נוספת בנושא
מקורות פלסטינים: בידי חמאס חוליה החשודה בניסיון ההתנקשות בעזה
אבו מאזן: "שגריר ארה"ב בישראל - בן כלב"; פרידמן: "אנטישמיות"

חוסל ראש החוליה שניסתה להרוג את ראש הממשלה הפלסטיני חמדאללה, 22 במרץ 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
כוחות של חמאס באזור חילופי האש/מערכת וואלה! NEWS, --

בתום פגישת עדכון הפלגים הפלסטיניים ברצועה בפרטי החקירה אמר בכיר חמאס סלאח אל-ברדוויל כי יש בידי הארגון פרטים על זהות "הפושע האמיתי" שניסה להתנקש בחיי חמדאללה. "ביקשנו מהפלגים לא לחשוף את המידע עד אשר יתבהרו כל פרטי התקרית המכוערת שפגעה בחמאס ובאחדות", הוסיף.

ניסיון ההתנקשות אירע ביום שלישי שעבר, כששיירתו של חמדאללה, שהגיע מרמאללה לעזה יחד עם ראש המודיעין הפלסטיני מאג'ד פארג', נפגעה ממטען צד. הם לא נפגעו, אך הרשות הפלסטינית והעומד בראשה אבו מאזן הטילו אחריות על חמאס, על אף שיחות הפיוס בין הצדדים.

אבו מאזן לא חשף הוכחות למעורבות חמאס בתקיפת השיירה, אך אמר כי הוא לא סומך על חמאס שיחקור את התקרית בצורה יסודית ואמר כי יש "אפס" התקדמות בתהליך הפיוס. הוא איים לנקוט צעדים נגד חמאס, אך אתמול אמר יו"ר הפרלמנט של לבנון, נביה ברי, כי בשלב הנוכחי לא יושתו עיצומים חדשים על הרצועה.

(עדכון ראשון: 10:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה נושא נאום ברצועת עזה אחרי ניסיון חיסולו, 13 במרץ 2018. רויטרס
הפיוס תקוע. חמדאללה בביקורו האחרון בעזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully