וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכבת רפאים" או חזיון תעתועים? צילומי האבטחה המסתוריים

6.4.2018 / 0:51

עובד בתחנת רכבת בסין נותר המום אחרי שהמצלמות במעגל סגור צילמו רכבת מטושטשת עוצרת בתחנה ואז ממשיכה לדרכה. הוא שלח את הסרטון לאתר של תופעות על טבעיות וגרם שם להיסטריה

צילום מסך

בעולם העל טבעי ישנם רבים ששמעו על ספינות רפאים - ספינות ששטות בים לאחר שצוותן נעלם. לרוב אלו ספינות שנעלמו בים או טבעו, אך איכשהו בצורה מסתורית מופיעות מחדש ללא הצוות של הספינה וזאת ללא כל סיבה נראית לעיה. אבל אם קיים דבר כזה "רכבות רפאים"? זה מה שטוענים האנשים שפרסו צילומי מצלמת אבטחה מתחנת הרכבת בבאוטו, עיר מרכזית באזור המונגולי האוטונומי שבצפון סין. הצילומים מראים דמות מטושטשת של רכבת שנכנסת לתחנה, מאטה כאילו היא עומדת לעצור ולהעלות נוסעים ואז ממשיכה לדרכה - למרות שהדבר הזה לא קרה כלל במציאות.

לפי הדיווח של ה"Mirror" הבריטי, הסרטון הועלה לעמוד היוטיוב שעוסק בתופעות על טבעיות The Hidden Underbelly 2.0 לפני כשבועיים. בתיאור שצורף אליו נכתב: "זה המידע שהגיע אלי עם הסרט ממונגוליה - כאשר עובדי האבטחה של התחנה צפו בצילומים הם הבחינו כ'רכבת הרפאים' הזו מגיעה לתחנה, עוצרת כאילו היא מורידה נוסעים ואז ממשיכה לדרכה. המקור שלי מסר לי שב-12 השנים שהוא עובד שם הוא לא ראה דבר כזה ומקווה לא לראות שוב".


עוד ב"אסור לפספס"

סוף לתעלומת המומייה: האם העצמות הזעירות שנמצאו הן של חייזר?
תופעת הטבע הזו מוכיחה שהשמש הרבה יותר קרובה משחשבנו וכדור הארץ שטוח?

אז מה זה יכול להיות?

מעל לשני מיליון איש כבר צפו בסרטון. צופים רבים הטילו ספק באמינותן, וטענו שמדובר בעבודת עריכה - ואפילו לא טובה במיוחד אולם רבים אחרים דווקא התרשמו. גולש אחד הגיב "זה נראה כאילו הקליטו מחדש על קלטת וזה לא עבד כמו שצריך" ואחר הסביר שייתכן שזו השתקפות בחלון.

אבל איכשהו, לא כולם היו כל כך סקפטים. חלק מהצופים טענו שאפילו אם לא מדובר ברכבת רפאים, הרי שיש כאן הוכחה למשהו מסתורי לא פחות. בין ההשערות היו: מכונת זמן שנמצאת באזור ומשתלטת באופן רגעי על הממד שסביבה, זליגה מיקום מקביל או אפילו אנרגיה של ישות רוחנית שמתגשמת כרכבת. אם כל ההסברים האלה לא נשמעים לכם הגיוניים, זה בגלל שלא שקרתם את המגיב שטען ששמדובר בניסוי צבאי ב מטא-חומר לייצור גלימת היעלמות.

אז נכון, ככל הנראה הצילומים האלה הם בסך הכל השתקפות מקרית או תוצאה של עבודת עריכה, אבל אנחנו מקווים כמו שכתב אחד מהצופים שזו בעצם הרכבת להוגוורטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully