וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת הטבע הזו מוכיחה שהשמש הרבה יותר קרובה משחשבנו וכדור הארץ שטוח?

2.4.2018 / 0:03

יוטיובר צילם את עצמו מביט בתופעה הידועה כ"כלבי השמש", ולאחר מכן הסביר שכל מה שלימדו אותנו בבית הספר ושאנחנו שומעים בתקשורת זו "ערימת שקרים שנועדה לטמטם אותנו"

צלמים זמניים מורשים

לפני שנתחיל לספר לכם על התאוריה המוזרה הבאה, כדאי שנסביר קודם על תופעת הטבע שמוכרת כ"כלבי השמש". מדובר בתופעה אופטית אטמוספירית, ובה ניתן לראות שני כתמים בהירים משני צידי השמש, בדיוק באותה זווית, בדרך כלל לצד הילה. זה קורה על ידי השתקפות של אור מגבישי קרח, בדרך כלל במזג אוויר קר, וזהו, לא נלאה אתכם עם פרטים נוספים, מבטיחים.

ובכן, גולש יוטיוב בשם RebelWithoutaPause, שתומך בתיאוריה לפיה כדור הארץ הוא בכלל שטוח, פרסם לאחרונה סרטון ובו הוא "מוכיח", לכאורה, שהשמש הרבה יותר קרובה לכדור הארץ משחשבנו לאורך כל הזמן, וש"כלבי השמש" היא בסך הכל תופעה שנועדה להסתיר מאיתנו את האמת.

עוד בנושא:
הדרך הכי מוזרה שראינו להוכיח שכדור הארץ בעצם שטוח
חובת צפייה: הסוף של מי ששיגר את עצמו לחלל ברקטה ביתית כדי להוכיח שכדור הארץ שטוח

ככה נראים "כלבי השמש"

בסרטון הנקרא "כדור הארץ שטוח, מה זה לעזאזל כלבי השמש" הוא נראה מביט מהחלון אל עבר כלבי שמש, ותוהה על קנקנם. לאחר מכן הוא מתמקד בשמש, כביכול כדי להוכיח שהיא בעצם הרבה יותר קרובה אלינו, וכתב בתגובות לסרטון: "אני לא מאמין לשום דבר מהמיינסטרים, ממורים בבית הספר, מפרופסורים באוניברסיטה, מהתקשורת. זו ערימת שקרים שנועדה לטמטם אותנו".

וזה לא הכל. "אל תהיו טפשים כל חייכם. קחו חופש יום אחד ותלמדו את התאוריה שכדור הארץ שטוח בלי דעות קדומות. בגלל זה אני מחפש תשובות חלופיות. האמת תעיר אתכם!"

תומכי תיאוריית הארץ השטוחה בטוחים שכדור הארץ הוא דיסקה שטוחה שמרכזה בקוטב הצפוני וחסומה בגבולה הדרומי על ידי חומת קרח (אנטארקטיקה), כאשר השמש והיקום חגים רק כמה אלפי קילומטרים מעל כדור הארץ (בניגוד לגרסה המדעית לפיה המרחק מהשמש הוא כ-150 מיליון ק"מ, ורדיוס היקום הנצפה הוא מיליארדי שנות אור). לטענתם תופעת הטבע של כלבי השמש מחזקת את הטענה שלהם. לא נעים לנו להרוס להם, אבל זו בסך הכל תופעת טבע רגילה לחלוטין. יפה, אבל רגילה.

עוד באותו נושא

אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה

לכתבה המלאה

צפו בהסבר על הקשר בין "כלבי השמש" לכדור הארץ השטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully