וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל לחקירת רעייתו ובנו: נתניהו ייחקר ביום שני בתיק 4000

21.3.2018 / 16:36

ראש הממשלה ייחקר בתחילת השבוע הבא במעונו שבירושלים, זאת לאחר דחיית חקירתו עקב מחלה. במקביל ייחקרו במשרדי להב 433 רעייתו, בנו יאיר, בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ ורעייתו

עריכת וידאו:ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר ביום שני במעונו שבירושלים, זאת לאחר שחקירתו נדחתה לסוף השבוע עקב מחלה. חוקרי היאל"כ יחקרו במקביל גם את רעייתו, שרה נתניהו, את בנו יאיר ואת בעלי חברת "בזק" שאול אלוביץ' ורעייתו איריס. חקירות המעורבים הנוספים, פרט לראש הממשלה, יתבצעו במשרדי להב 433 בלוד, במקביל לחקירת נתניהו עצמו.

ביום ראשון נדחתה חקירת נתניהו עקב מחלתו. החוקרים תכננו להציג לנחקרים במהלך החקירה חלקים מהגרסה שמסר עד המדינה ויועץ התקשורת ניר חפץ.

עוד בנושא
בגלל מחלה: חקירת נתניהו, אשתו ובנו נדחתה לסוף השבוע
לא רק בזק ומילצ'ן: עד המדינה חפץ יספק מידע גם בפרשת גרסטל
אלוביץ' וחפץ שוחררו למעצר בית; לא יורשו ליצור קשר עם נתניהו

רה"מ המריא לדאבוס שם יפגוש במרקל ומקרון ויפציר בהם לתקן את הסכם הגרעין עם איראן. צילום: לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
יעומתו עם עדויות ניר חפץ. נתניהו ורעייתו/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: לע"מ

לפני כשבועיים נתניהו מתח ביקורת נגד המשטרה על מאמציה לגייס עדי מדינה בחקירותיו, זאת לאחר שחפץ, שנודע כמקורבו ואף נחשד בפרשה, חתם על הסדר מסוג זה. "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזו עבירה", טען. "מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'".

"אני לא נוהג להגיב על הכותרות המרעישות כביכול", הוסיף. "אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים ואומרים לו 'שקר, תהיה עד מדינה'", והוא מסרב. לדברי נתניהו, "כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד, ועוד עד מדינה, ועוד אחד, זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully