וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח: בן 46 חשוד ששחט את הכלב של שכניו ביקנעם

20.3.2018 / 19:40

כלב נשחט למוות ביקנעם לאחר שוויכוח פרץ בין שכנים בעיר. פעילה בעמותת תנו לחיות לחיות הייתה עדה לאירוע וניסתה להציל את הכלב אך הוא מת מפצעיו כעבור זמן קצר. השכן נעצר לאחר שהוגשה תלונה נגדו. מייסדת עמותת תנו לחיות לחיות: "רצח אכזרי"

כלב פיטבול נשך בת 13 בבאר שבע. AP
הכלב נשחט לנגד עיני בעליו (צילום אילוסטרציה: AP)/AP

גבר בן 46 שחט היום (שלישי) למוות כלב של שכניו ביקנעם בעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם. עמותת "תנו לחיות לחיות" קיבלה דיווח בצהריים על חשד להתעללות בכלב השייך לצעיר ביישוב. פעילה מטעם העמותה הגיעה למקום כדי לנסות לסייע לכלב ומיד עם הגיעה הייתה עדה למחזה נוראי.

בעקבות ויכוח שהתפתח בין הצעיר לבין בן ה-46, ירד האחרון למטה חמוש בשני סכינים גדולות ושחט את הכלב לנגד עיני הפעילה ולנגד עיני בעליו. הפעילה ניסתה להעביר את הכלב לטיפול רפואי אך הוא מת מפצעיו כעבור זמן קצר. תלונה הוגשה למשטרה והשכן נעצר לפני זמן קצר.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבלה תלונה מצעיר בן 20 לפיה השכן שלו שגר בבנין ליד רצח את כלבו מסוג פיטבול מעורב באמצעות סכין". עוד נמסר כי "השוטרים הגיעו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה במסגרתה נעצר החשוד".

אתי אלטמן מייסדת תנו לחיות לחיות אמרה כי "אני לא יכולה להשתחרר מהמחשבה שאילו היינו מגיעים חמש דקות מוקדם יותר הכלב היה ניצל". לדבריה, "במקום זאת פעילה שלנו נאלצה להיות עדת ראייה לרצח אכזרי. רק אנשים בלי לב, בלי חמלה, חלאות אדם, יכולים להתעלל ולרצוח כלב כלאחר יד. אני מזועזעת וכואבת. פרצופה של מדינת ישראל בשיא כיעורה. אני מקווה שהרוצח ימצא את עצמו שנים ארוכות בכלא".

עוד בוואלה! NEWS:
פיצוץ מסתורי חמישי בטקסס: אדם נפצע במרכז של פדקס
ברק לוואלה! NEWS: כשקראתי לאולמרט שקרן עם תעודות ציינתי עובדה
דפוס שיטתי שנחשף בטלגרם: כך גובש התיק נגד אביה של עדי ביטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully