וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת סמויה התחזתה לנערה - והובילה למעצר הפדופיל ברשת

18.3.2018 / 22:51

צעיר בן 28 נעצר בחשד שהתכתב בכמה הזדמנויות עם השוטרת, ביודעו כי מדובר בקטינה. במסגרת ההתכתבויות הוא אף הציע לבצע אקטים מיניים ולשלוח סרטוני וידאו. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום שלישי. במשטרה קוראים להורים לגלות ערנות ולהתלונן אם הבחינו בהתכתבויות חשודות

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
קיים שיחות בעלות אופי מיני עם שוטרת סמויה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע צעיר בן 28, במסגרת פעילות יזומה נגד פדופיליה ברשת. הצעיר נעצר בחשד שניהל שיחות מיניות ואף שלח תמונות אינטימיות בוטות לסוכנת משטרתית, שהתחזתה לילדה בת 13.

החשוד, תושב טייבה, התכתב בכמה הזדמנויות עם השוטרת ביודעו שמדובר בבת 13, ואף ביקש לקבוע עמה מפגש. הוא אף שאל אם היא מעוניינת בביצוע אקטים מיניים ובמשלוח סרטוני וידאו. זאת ועוד, במהלך תקופת ההתכתבות הבחין החשוד בפרסומים שונים אודות פדופילים שנעצרו על ידי המשטרה, אולם הדבר לא גרם לו לחדול ממעשיו. "ראיתי פרשה על מלכודות לאנשים שהיו עם קטינות", כתב לשוטרת הסמויה.

עוד בוואלה! NEWS:
אין אור בקצה המנהרה: הדילמה הקשה שצה"ל מעמיד בפני חמאס
בת 3 עקבה אחר אביה בכביש - ונהרגה מפגיעת רכב
גיאורגיה ביטלה חוזה עם חברה ישראלית: "ניסתה להשתלט על הוצאות תושבי העיר"

בן 26 הטריד בת 13 בהודעות בעלות אופי מיני. צילום מסך
ההתכתבות בין החשוד למשטרה/צילום מסך

בתום החקירה שהובילה לאיתורו של החשוד, הוא נעצר על ידי משטרת ישראל והובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך עד ליום שלישי. החקירה בעניינו של החשוד נמשכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בן 26 הטריד בת 13 בהודעות בעלות אופי מיני. צילום מסך
מתוך תיעוד ההתכתבות/צילום מסך

מהמשטרה נמסר כי הפעילות שבמהלכה נחשף החשוד, מהווה חלק ממאבקה לאיתור עברייני מין, ובכלל זה עברייני פדופיליה. "משטרת ישראל מבקשת מההורים לגלות ערנות בכל הנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהירם מפני הסכנות האורבות להם על פני הפלטפורמות השונות ברחבי הרשת", צוין בהודעת המשטרה. "אנו קוראים להורים לפנות למשטרה בכל מקרה של חשד להתכתבות או פניה חשודה המגיעה לילדיהם וכן להסביר לילדים על הסכנות הקיימות ולהנחותם לדווח על כל פניה או אמירה בוטה מגורם זר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully