וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של הפעוט בן השלוש שטבע בבריכה פרטית במושב בגליל

18.3.2018 / 7:42

הפעוט בן השלוש שטבע במושב יערה הובא אל בית החולים לגליל שבנהריה ביום שישי אך הבוקר נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. המשפחה, מביתר עילית, התארחה בצימר במושב בעת התקרית. המשטרה הודיעה כי היא ממשיכה בחקירת נסיבות טביעתו

בית חולים הגליל המערבי בנהריה 17 ביולי 2017. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
בית החולים שאליו הובא הפעוט בטרם נקבע מותו/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

פעוט בן שלוש שטבע ביום שישי בבריכה פרטית במושב יערה שבגליל המערבי מת הבוקר (ראשון) במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. המשטרה הודיעה כי היא ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

הפעוט חגג שלוש שנים לפני כחודש. משפחתו, משפחה חרדית מביתר עילית, התארחה בצימר במושב בעת התקרית. המשפחה חיפשה את הפעוט במשך כרבע שעה עד שמצאה אותו בבריכה לאחר שטבע וצוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה. הפעוט הועבר אל בית החולים בידי אביו, ומצבו הידרדר מדרגת קשה לדרגת אנוש. בצאת השבת הגיעו בני משפחה נוספים.

עם הגעתו לבית החולים הוא טופל בחדר הטראומה ומשם הועבר לטיפול נמרץ לילדים. ד"ר יואב הופמן, רופא בכיר בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי לגליל, מסר כי "אנו נלחמים על חייו". הוא סיפר כי "הילד הובא לחדר המיון כשהוא מונשם לאחר החייאה ממושכת של מד"א. צוות בראשות ד"ר איתמר מונצ'ק ממיון ילדים המשיך דקות ארוכות בהחייאה".

לפני כשבועיים טבע פעוט בן שנה וחצי בגיגית בחצר ביתו במושב ברוש שבבקעת הירדן ונפגע באורח אנוש. צוותי רפואה של מגן דוד אדום הוזעקו למקום והחלו לבצע בו פעולות החייאה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, ופינו אותו תוך המשך ההחייאה במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
ההרוג הראשון של הגדוד המצטיין: "נמשיך להבטיח את השקט"
בתגובה להנחת מטעני החבלה: חיל האוויר תקף מטרת חמאס ברצועה
טרור הבודדים עוד כאן: המחבל שפעל לבד - ומילא את רצון חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully