וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה להנחת מטעני החבלה: חיל האוויר תקף מטרת חמאס ברצועה

מטוסי קרב ביצעו את התקיפה לאחר שמוקדם יותר התפוצץ מטען חבלה ליד גדר המערכת, מדובר בפיצוץ רביעי מסוג זה בחודש האחרון. צה"ל: "ארגון הטרור אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) מטרת טרור של חמאס במרכז רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי הנחת מטעני החבלה באזור גדר המערכת. דובר צה"ל מסר כי צה"ל ימשיך לפעול על מנת לאפשר ביטחון לאזרחי ישראל בכל האמצעים העומדים לרשותו, וכי "ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה".

אתמול התפוצץ מטען חבלה ליד גדר המערכת בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו כוחות באזור האירוע בזמן הפיצוץ, וכי אין נפגעים בתקרית. מדובר בפיצוץ רביעי מסוג זה בחודש האחרון. בתגובה השמיד צה"ל באמצעות ירי טנקים עמדת תצפית השייכת לארגון חמאס ברצועה.

ביום חמישי הופעלו שני מטעני חבלה לעבר כוח סיור של צה"ל במרחק מאה מטרים מגדר המערכת. בצה"ל מסרו אז כי נבחנת האפשרות שבוצע ירי נגד טנקים לעבר כוח השריון שהיה בפעילות שגרתית באזור קיבוץ נחל עוז. בעקבות התקרית, שבה לא היו נפגעים בשורות הצבא, תקף צה"ל עמדות ברצועה.

עוד בוואלה! NEWS:
מטען התפוצץ בגבול רצועת עזה; צה"ל השמיד עמדת תצפית של חמאס
מטענים הופעלו סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה; צה"ל הגיב בירי טנק
טרור הבודדים עוד כאן: המחבל שפעל לבד - ומילא את רצון חמאס

בתגובה לירי: צה"ל תקף עשרות מטרות בעזה. רויטרס
תקיפת חיל האוויר ברצועת עזה/רויטרס

דובר צה"ל, תת-אלוף רונן מנליס, הסביר כי מבדיקה שנערכה לאחר האירוע עולה כי המטענים הופעלו מרחוק. הוא ציין כי זוהתה תנועה חשודה על הגדר, בסמוך לאזור שמתקיימות בו הפגנות. "אנחנו לא יודעים אם המטענים הונחו במהלך הפגנה או בחסות הערפל הכבד ששורר באזור. בשלב זה ידוע כי המטענים היו בצד הפלסטיני, ולא ברור אם היו מטענים נוספים". לדבריו, החשש לניסיון ירי נ"ט לעבר הכוח התעורר בעקבות מידע שהתקבל מתצפיות באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully