וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות ממכר: מנהל התרופות בארה"ב פועל להפחתת הניקוטין בסיגריות

אור רביד וסוכנויות הידיעות

15.3.2018 / 19:09

ה-FDA הודיע כי התקנות נועדו להיאבק במידת ההתמכרות לעישון בקרב מבוגרים ובני נוער. על פי ההערכות, הפחתת כמות הניקוטין בסיגריות תוכל לסייע לכחמישה מיליון אמריקנים להיגמל מעישון

ילדה שוברת סיגריה. ShutterStock
ב-FDA מקווים למנוע התמכרות של בני נוער המתנסים בעישון. אילוסטרציה/ShutterStock

מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) הודיע הערב (חמישי) כי יפרסם הנחיות לחברות הסיגריות להפחית בצורה משמעותית את כמות הניקוטין במוצריהן. זאת, בהמשך להנחיות שפורסמו בחודש יולי האחרון בנושא, שהביאו לצניחה במניותיהן של חברות הטבק הגדולות.

ההודעה שפורסמה היום מהווה התראה מקדימה לפרסום תקנות של משרד הבריאות האמריקני, שה-FDA פועל תחתיו, על אודות הצבת רף לניקוטין בסיגריות במטרה לצמצם ככל הניתן את מידת ההתמכרות של המעשנים ואף לפעול להפיכתן ללא ממכרות. על פי הערכות המנהל, שנה לאחר יישום התקנות החדשות יוכלו חמישה מיליון מבוגרים בארצות הברית להיגמל מעישון. בנוסף, מעריכים במנהל כי התקנות יוכלו למנוע מילדים ובני נוער המתנסים בעישון להתמכר לסיגריות בעתיד.

בהודעת המנהל צוינו נושאים שייבחנו במסגרת התקנות החדשות ושעליהם יוכל הציבור, וכן גורמים בעלי עניין, להגיב בתוך 90 יום. כך למשל הודיעו במנהל כי תיבחן שאלת היקף מוצרי הטבק שעליהם יחולו התקנות החדשות וקראו לגופי מחקר לשלוח מידע שאספו בנושא על מנת לספק מידע אמפירי שעליו יבססו את הרגולציה החדשה בענף.

לקריאה נוספת:
נזק של 2 מיליארד שקל בשנה: כיצד הפכה ישראל למוקד הברחת סיגריות?
בלי סיגריות בקריה: צה"ל יוצא למלחמה במעשנים בבסיסים הפתוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully