וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר את הקרח: שוטרים נותרו המומים כשאלזה הגיעה לחלץ אותם מהשלג

16.3.2018 / 1:14

גילינו מה עלה בגורלה של אלזה מ"לשבור את הקרח": היא הפכה לעורך דין גברי והחליטה לסייע לכוחות המשטרה. מלכת הקרח תועדה מחלצת ניידת משטרה שנתקעה בשלג בסרטון שאסור לכם לפספס

Twiiter

האם אלזה החליטה להשתמש בכוחותיה כדי להצטרף למשטרת בוסטון ולעזור להם "להרפות"? לא! אבל דמיינו לעצמכם כמה נחמד זה יכול היה להיות. למעשה, ככה זה בדיוק היה נראה: גבר לבוש בשמלת אלזה ופאה בלונדינית תועד מחלץ ניידת משטרה שנתקעה בשלג והפך לכוכב רשת.

ג'ייסון טריפלט, עורך דין במקצועו, התחפש לאלזה כדי לשעשע את חבריו בפאב השכונתי בבוסטון בשלישי האחרון וכשהבחין בניידת משטרה תקועה בשלג - הוא מיד ניגש לעזרתם. אלזה הייתה עושה בדיוק את אותו הדבר. בן ה-37 לא התבייש לצאת אל השוטרים בקור המקפיא כשהוא לבוש כאלזה, כיוון אותם ודחף בידיו את הניידת - עד שזו חולצה משם. מן הסתם כל יושבי פאב "הגרדום" שבשכונת סאות' אנד הבחינו בגבר המחופש לאלזה מחלץ את הניידת בכוחות עצמו והריעו לו בזמן שעשה את זה. "לט איט גו!" צעד לעברו אחד ואחר הוסיף: "זה הגיבור שהיינו זקוקים לו".

צפו בקטע המלא:

עוד באותו נושא

לנסיכות דיסני חסר איבר אחד חשוב בגוף שכולנו לגמרי פספסנו

לכתבה המלאה

אחרי מספר ניסיונות, הצליחה אלזה לשחרר את הניידת לקול תרועות הקהל. טריפלט ניצל את הרגע כדי לקוד קידה בפניהם ושב לבר כדי לחגוג עם חבריו. מי שצילם ופרסם בפייסבוק את הקטע המלא, שצבר כבר כמעט 6 מיליון צפיות, הוא כריסטופר היינס שאינו מכיר אישית את טריפלט אבל לא יכל להישאר אדיש למעשיו. "תתארו לכם באיזה שוק הייתי כשהסתובבתי וראיתי את אלזה דוחפת ניידת משטרת מחוץ לשלג", הוא אמר ל-TODAY, "ישבתי שם כמה דקות לפני שהצלחתי להבין בכלל מה קורה".

הוא הוסיף: "ג'ייסון הוא בחור גדול. הוא בטח מטר תשעים. הוא בחור גבוה, גדול ולא מישהו שכדאי לך להסתבך איתו. בטח בגלל זה הוא לא התבייש ללבוש את השמלה הזאת". כשנשאל מדוע לא ניגש לעזור לאלזה הוא אמר: "זה היה נראה שהיא יודעת מה היא עושה".

טריפלט מאוד התרגש ממטר התגובות שקיבל ברשת אבל מאמין שאלה רק 15 דקות התהילה שלו. "כולם ישכחו מזה עד הצהריים", הוא אמר ל-People, "אבל אם אלה 15 דקות התהילה שלי, אשמח למנף אותם כדי להיפגש עם אדם ריפון (מחליק אולימפי שיצא לאחרונה מהארון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully