וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל בוגד הותקף ברחוב בידי אשתו והמאהבת לעיני קהל המום

14.3.2018 / 9:44

אישה תפסה ברחוב את בעלה יחד עם המאהבת שלו - ותקפה אותה. כשהמאהבת גילצה שהגבר נשוי - היא הצטרפה אליה והן תקפו אותו יחד

AsiaWire

תושבי מחוז שאאנשי שבצפון מערב סין נתקלו במחזה מלחיץ למדי ברחובות העיר העמוסים, כשאישה נבגדת החליטה להתעמת עם בעלה והמאהבת שלו - ולעשות לו שיימינג לעיני כל. זו לא הייתה התכנית המקורית של הגברת האלמונית. בהתחלה היא תקפה דווקא את המאהבת המסתורית של בעלה, משכה בשערה וסירבה לשחרר. רק אחרי שנודע לה שלמאהבת לא היה מושג שהבחור שלה הוא גבר נשוי, היא שחררה אותה - ועברה להתעמת עם הבעל. המאהבת לא נותרה חייבת והצטרפה לעימות הזה.

בתקרית שצולמה מוקדם יותר החודש, נראית האישה הנבגדת אוחזת בחולצתו של בעלה ולא מרפה - בזמן שהמאהבת ניגשת אליו מאחור ומעיפה לו סטירה בראש. האישה נשמעת צועקת בסינית: "תתקשרו למשטרה! זה בעלי". המאהבת מאחור צועקת עליו במקביל: "למה שיקרת לי כל הזמן הזה?!". הבעל העצבני נראה מתקשה להתמודד עם המתקפה וסוטר חזק לאשתו בפנים. על אף הסטירה המצלצלת, זו מסרבת לשחרר: "אתה יכול להרביץ לי כמה שאתה רוצה. הייתי איתך במשך 20 שנה. אני לא הולכת לשום מקום. אתה אדם חסר לב".

בעל בוגד מותקף ברחוב. AsiaWire, אתר רשמי
הגבר מרביץ לאשתו בזמן שהמאהבת מביטה מהצד/אתר רשמי, AsiaWire

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נתפס בוגד בחברתו - ואתם לא תאמינו מה היה התירוץ העלוב שלו לזה

לכתבה המלאה

לקראת סוף הסרטון, האישה הנבגדת, שטוענת שהיא בשנות ה-40 לחייה, חושפת מידע נוסף בפני הקהל שעומד וצופה במתרחש מבלי להתערב (אולי תתערבו במקום לצלם?): "הוא רצה שאביא לו ילד. היו לי תאומות, אבל הוא רצה בן". הקטע מסתיים כשהשלושה חוצים את הכביש, כשהאישה עדיין אוחזת בחולצתו ומסרבת לאפשר לו לברוח משם. בתקשורת הסינית דווח שלא ברור האם המשטרה התערבה או כיצד הוויכוח האלים הזה הסתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully