וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אישה בועטת באכזריות בבטן ההריונית של המאהבת של בעלה

20.1.2018 / 8:49

אישה נבגדת וחברותיה תפסו את המאהבת של בעלה ברחוב, הפשיטו אותה לעיני כל והכו בה בחוזקה בבטן כדי שתפיל את העובר בקטע אכזרי וקשה מאוד לצפייה

LIVELEAK

עד היום נתקלנו בעשרות סרטונים של נשים נבגדות שתפסו את המאהבת והכו אותה לעיניי כל - אבל כזאת אכזריות עוד לא ראינו: אישה מסין תפסה את המאהבת של בעלה, הפשיטה אותה לעיניי כל וכשגילתה שהיא בהריון היא דרכה על הבטן שלה עם נעלי עקב כדי שתפיל את העובר.

הרגע המחריד הזה תועד בידי עוברי אורח ששלפו סמארטפונים במקום לנסות להציל את המסכנה, בזמן שהאישה הנבגדת ושלושת חברותיה מתעללות בה. בסרטון שנמשך 3 דקות ארוכות מדי נראית הצעירה שוכבת על הרצפה בזמן שהנשים המבוגרות ממנה אוחזות בה, מפשיטות אותה ומכות בה. האישה הנבגדת, זו שלובשת מכנסי ג'ינס כחולים וחולצה כחולה, נראית מפשיטה אותה בזמן שחברותיה מחזיקות בה חזק כדי שלא תברח. אחר כך האישה דורכת עם נעלי העקב שלה על בטנה ההריונית, מתנפלת עליה וממשיכה לתת לה אגרופים בבטן בזמן שאחת החברות מכה בישבנה והאחרות מעודדות.

מאהבת בהריון מוכה ברחוב. LIVELEAK, אתר רשמי
האישה מנסה להפיל את העובר של המאהבת של בעלה/אתר רשמי, LIVELEAK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האישה והמאהבת שיתפו פעולה כדי לחטוף ולענות את בעלה הבוגדני

לכתבה המלאה

למקרה שתהיתם אם הנשים ידעו בכלל על ההיריון של המאהבת, אז הפגיעה בבטן בהחלט הייתה מכוונת, כיוון שהמאהבת המוכה נשמעת כשהיא הפצירה בהן שוב ושוב להפסיק כי היא בהריון וחוששת לחיי העובר שלה. הסרטון מסתיים עוד לפני שהבנות משחררות אותה לחופשי, כשזו שוכבת כמעט ללא הכרה על המדרכה ומדממת מפיה.

עד כה לא ידוע אם האישה בכלל זכתה לטיפול רפואי או איבדה את התינוק, אולם אחרי המראות הקשים הללו - זה יהיה נס אם העובר שרד. הסרטון שהופץ השבוע ברשת צולם בסין באוקטובר שעבר, אם כי המיקום המדויק אינו ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully