וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעים הליכות ואהוב": מורה בן 34 נהרג מפגיעת כלי רכב בגדרה

מתניה שטרן עצר את רכבו בצד הכביש ויצא החוצה כדי להוציא את בנו בעת נפגע מרכב חולף ונפגע בצורה קשה ביותר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירה. מנהלת בית הספר שבו עבד שטרן כמורה: "לימד את הילדים לאהוב את הארץ, ידע לגעת בכולם"

צילום: מד"א

מתניה שטרן, מורה לשל"ח ולידיעת הארץ בן 34, נהרג היום (רביעי) לאחר שנפגע מכלי רכב בשדרות מנחם בגין בגדרה. מחקירת המשטרה עולה כי שטרן, שעובד בתיכון "רמון" בעיר, עצר את כלי הרכב בצידי הדרך כדי להוציא את בנו שנסע יחד איתו ובשלב זה נפגע ממכונית חולפת. לפי פרטים ראשוניים, בבית הספר התכוננו לטיול הבוקר ושטרן נסע יחד עם בנו, ילד כבן 10, על מנת שיצטרף לטיול.

צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. הלווייתו שטרן תתקיים היום בשעה 17:00, בבית העלמין במושב אחיעזר. "במרכז הכביש שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב חולף", סיפר פרמדיק מד"א אסף נחמן. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

חנה כהן, מנהלת בית הספר "רמון", סיפרה כי מתניה התחיל ללמד בבית הספר לפני חמש שנים ותיארה אותו כמורה "ערכי, יקר. לא היה אחד שלא אהב וחיבב אותו. הוא לימד את הילדים לאהוב את הארץ, לתור ולטייל בא. איש של ערכים, איש של משפחה, איש של אהבה, רק טוב ידע לעשות". היא הוסיפה כי מדובר ב"אבדה ענקית לכל קהילת בית הספר. הוא ידע לגעת בכולם, מורים, הורים ותלמידים".

עוד בוואלה! NEWS:
לידה בים האדום: תיירת מרוסיה נכנסה למים - והגיחה עם תינוק
אימה בחזרה מהגן: בן 50 חשוד שתקף מינית ילדה בת שש בתל אביב
שר החוץ שתמך בהסכם הגרעין משלם את מחיר הכאוס בממשל טראמפ

מתניה שטרן, נהרג בתאונת דרכים בגדרה, 14 במרץ 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מתניה שטרן, שנהרג היום בתאונה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

אחד מתלמידיו של שטרן כתב בפוסט בפייסבוק: "היום בבוקר נפרדנו מבן אדם אהוב! מתניה היה איש שמח, איש נעים. מתניה היה מורה דרך לחיים. מורה שכל בית הספר אוהב אותו".

ראש עיריית גדרה, יואל גמליאל, ספד לשטרן וכתב: "המומים וכואבים את לכתו בטרם עת של מתניה, מורה מתיכון דרכא רמון, שנהרג הבוקר מפגיעת רכב. מתניה, היה אדם נעים הליכות ואהוב, ואירוע זה, היכה בתדהמה את קהילת בית הספר והמושבה כולה. משפחת שטרן, אנו מחזקים אתכם ברגעים קשים אלה ומוסרים את תנחומינו".

(עדכון ראשון: 15:25)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תאונה שבה נהרג הולך רגל מפגיעת כלי רכב בגדרה. 14 במרץ 2018. מד"א
זירת התאונה בגדרה, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully