וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס שידר עצמו בטעות בשיחת ועידה עושה סקס עם אחת העובדות

15.3.2018 / 9:39

מנהל חברת החשמל הסינית ניצל את חדר הישיבות הריק כדי לקיים יחסי מין עם אחת העובדות - רק שהוא שכח לכבות את שיחת הווידאו שניהל כמה דקות לפני כן עם העובדים. הסרטון פורסם ברשת והחברה תובעת את החשודים בהדלפה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

מנהל חברת החשמל הדרומית של סין, אחת משתי ספקיות הכוח בבעלות המדינה, נתפס במצלמה מקיים יחסי מין עם אחת העובדות בחדר הישיבות לאחר ששכח לכבות את שיחת הווידאו שקיים עם עובדיו מ-5 פרובינציות שונות דקות ספורות קודם לכן. בהתבסס על צילומי מסך משיחות ב-WeChat, מנהל הרשת שמשרדיו ממוקמים בגואנגג'ואו, קיים יחסי מין עם עמיתה בשעות הבוקר, כשיצא להפסקה משיחת ועידה שקיים עם עובדיו.

שידר בטעות סקס בשיחת ועידה. אתר רשמי
סקס בשיחת ועידה/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס"

עוד באותו נושא

צפו ושפטו בעצמכם: האם השוטר הטריד מינית את האישה הזו?

לכתבה המלאה

הקטע המתועד דלף לרשת בשבת ומאז צבר אלפי שיתופים ברשתות החברתיות בסין עד שצונזר. שני עובדים נעצרו באשמת לשון הרע והפצת "שמועות שווא" אחרי שנטען כי הם אלה ששיתפו את הסרטון ברשת. המנהל זוהה ע"י כמה ערוצי תקשורת ברשת, אולם הוא טוען שההדלפה נעשה במכוון כדי לפגוע בו ומעוניין להגיש תביעת דיבה נגד המעורבים בפרשה.

החשודים, גבר ששם משפחתו טאנג ואישה ששם משפחתה וונג, שניהם בני 30, הספיקו מאז להודות בהפצת הסרטון ברשת, אם כי לא ברור אם הם המדליפים המקוריים - או שמא רק שיתפו פעולה בהפצתו. התיק נמצא עדיין תחת חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully