וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ושפטו בעצמכם: האם השוטר הטריד מינית את האישה הזו?

13.3.2018 / 9:19

מצלמת הדשבורד של הניידת תיעדה כיצד שוטר תנועה ביקש מפטרישיה ווילסון לצאת מהרכב ולהתכופף ומישש אותה באיזור המותניים במשך כ-15 שניות. למרות התיעוד, הוא זוכה באופן מלא. לדעתכם בצדק?

Tennessee Highway Patrol

פטרישיה ווילסון, אמא לשניים מטנסי, ארצות הברית, תבעה לאחרונה 100 אלף דולר משוטר תנועה בטענה שניצל את תפקידו כדי להטריד אותה מינית. לאחר שצפו בתיעוד שסיפקה המצלמה על לוח המכוונים של הניידת, החליטו במערכת המשפט שהשוטר, אייזיה לויד, נקי לחלוטין מאשמה. האם הם צדקו? מיד תוכלו לשפוט בעצמכם.

לויד עצר את ווילסון פעמיים באותו היום באוגוסט בשנה שעברה. ראשית, הוא ביקש ממנה לעצור בצד מכיוון שלא חגרה חגורת בטיחות. בזמן שיצאה מהרכב, הוא שאל אותה אם היא נמצאת בהשפעת חומרים כלשהם והיא השיבה: "לא. אני לא משתמשת בסמים, בכלום. אני נשבעת באלוהים". לאחר מכן, השוטר ביקש ממנה להניח את ידיה על מכסה המנוע ולהתכופף, ואז מישש את איזור קו המותניים שלה במשך כ-15 שניות.

עוד ב"אסור לפספס"

צפו בתיעוד של תופעת טבע נדירה: נהר סוער ושוצף של אבנים
תפסיקו לחפש את נקודת הג'י: הדרך לאורגזמה הנשית פשוטה יותר

שוטר עורך בדיקה גופנית על נהגת. Tennessee Highway Patrol, אתר רשמי
בסך הכול בדיקה תמימה?/אתר רשמי, Tennessee Highway Patrol

אחרי שהפסיק, הוא ביקש מווילסון לנער את החזייה שלה כדי לוודא שלא החביאה בה שום דבר. הוא המשיך לתחקר אותה על סמים, עד שלבסוף אמרה שמפעם לפעם היא משתמשת בכדורי שינה מסוג "אמביאן" עם מרשם. לויד אמר לה ש"אמביאן" הוא חומר נרוקטי וביקש ממנה לעבור מבחן שטח, לראות אם היא אינה תחת השפעה. כל זאת, למרות ש"אמביאן" לא מסווג כנרוקטי על ידי סוכנות הסמים האמריקאית. המבחן נמשך כשש דקות, במהלכו הוא בדק את האישונים שלה, ביקש ממנה ללכת בקו ישר ולספור כאשר רגל אחת שלה באוויר.

שלוש שעות לאחר מכן, הוא עצר אותה שוב, והפעם כאשר שני ילדיה בני השמונה והשלוש היו איתה ברכב. לויד האשים את ווילסון בכך שהחלונות שלה כהים מדי ועל כך שהיא "נמצאת בכל מקום", כך על פי התביעה שהגישה. על פי הסרטון מהמעצר השני, היא לא יצאה הפעם מהרכב ואת השיחה שלהם לא ניתן לשמוע. על פי התביעה, לויד אמר לה: "אנחנו חייבים להפסיק להיפגש ככה". בנוסף, נטען כי השוטר אמר: "כבר הצלתי אותך משני דו"חות היום וגם לא אתן לך על החלונות הכהים".

כאמור, אנשי משרד התובע המחוזי צפו בתיעוד ובהתנהגותו של לויד לפני שטיהרו את שמו. בהצהרה שפרסמו, טענו ש"אין בסיס לכתב אישום נגדו. בדיקת הנושא שלנו העלתה כי אמנם פעולותיו של השוטר לא התאימו לאימונים שלו ולהוראות של משטרת טנסי, אבל אנחנו מאמינים שאין בסיס להאשים אותו". בסופו של דבר, השוטר לויד חזר לעבודתו כרגיל. מה דעתכם? אכן זכאי או שהוא יצא בזול?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully