וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בן 47 נספה בשריפה בחיפה; נבדק חשד להתחשמלות

8.3.2018 / 12:15

הגבר נמצא כשהוא ללא רוח חיים במפעל במפרץ חיפה כשהחדר שבו שהה עלה באש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירה. חוקרי משטרה הגיעו למקום כדי לברר את נסיבות התאונה

שריפה ברחוב יקותיאל בחיפה 8 במרץ 2018. דוברות מד"א כרמל, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד מזירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א כרמל

פועל בן 47 מהכפר מזרעה נהרג היום (חמישי) בשריפה שפרצה במפעל במפרץ חיפה, ונבדק החשד כי מקור השריפה הוא בהתחשמלות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירה. יואל לוינגר, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר כי הנפגע נמצא מוטל כשהוא ללא רוח חיים. "הנפגע סבל מכוויות משמעותיות בכל חלקי גופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עד ראייה שהגיע למקום אמר כי מדובר בבית מלאכה לעבודות זכוכית. "ממפלס הגלריה ראיתי מעט עשן - אולם לא היתה בעירה", סיפר העד. עליתי למפלס הגלריה תוך תקווה למצוא את הלכוד במצב שייאפשר את הצלתו אולם מיד בסמוך לכניסהראיתי אותו כשללא רוח חיים".

בתחילת השבוע נפצע פועל כבן 30 באורח קשה בנפילה מגובה באתר בנייה ברחוב ארלוזורוב שבבאר שבע. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה שבעיר. ביום שני פועל בן 22 נפצע בינוני מהתחשמלות במקום עבודתו באזור ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. לפני כשלושה חודשים פועל בניין בן 25 נפגע באורח קשה מהתחשמלות באתר בנייה בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
הזכרונות הקשים של נפגעת תקיפה מינית בלידה: "פחדתי מרופאים ובדיקות"
"עינה, התעלל והתאכזר": תושב רחובות תועד בועט בראשה של כלבתו
סוף לפרק אפל בהיסטוריה: מת הרודן האחרון של ארגנטינה

שריפה ברחוב יקותיאל בחיפה 8 במרץ 2018. דוברות מד"א כרמל, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד מזירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully