וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לתקיפת בזק של ישראל: "חיזבאללה הכריז על כוננות שיא"

בעיתון ראי אל-יום דווח כי הארגון השיעי קיבל לידיו מידע שלפיו צה"ל קיים תמרונים סודיים וכי ארצות הברית נתנה אור ירוק לתקיפה. עוד דווח כי נתניהו שכנע את הממשל לתקוף מטרה אחת בתוך לבנון

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

חיזבאללה הכריז על כוננות שיא בעקבות מידע על תקיפת בזק של ישראל באישור ארצות הברית - כך דיווח היום (חמישי) העיתון ראי אל-יום. לפי מקורות בכירים ב"ציר ההתנגדות", הארגון השיעי העלה את מוכנותו ביומיים האחרונים - זאת, לטענתם, בשל מידע מודיעני שהגיע לידי חיזבאללה ולפיו צה"ל קיים תמרונים סודיים, במקביל לתמרונים עם צבא ארצות הברית.

עוד נטען כי צבא ארצות הברית נתן אור ירוק לצה"ל לתקוף את חיזבאללה, וכי ראש הממשלה בנימין נתניהו שכנע את ארצות הברית בצורך בתקיפת בזק של מטרה אחת בתוך לבנון.
בתקופה האחרונה גברה המתיחות בין ישראל ללבנון, ברקע החשש כי איראן מתכננת להקים מפעל לייצור טילים מדויקים על אדמת לבנון. בנוסף לכך, חיזבאללה הזהיר כי הוא עשוי לתקוף את מתקני הגז של ישראל בשל המחלוקת סביב אתר קידוח שלחופי לבנון.

ביום שלישי, הזהיר נתניהו במהלך נאומו בכנס של הלובי הפרו-ישראלי איפא"ק כי איראן מנסה לבנות מפעלים לטילים מדויקים בלבנון והזהיר: "לא ניתן לזה לקרות".

לקריאה נוספת בנושא
בלי כיסוי ראש: הפגישה של נסראללה עם הגנרל סולימאני
מתחת לאדמה ומעליה: כך פועל צה"ל לשים את ידו על נסראללה

לוחמי חיזבאללה צועדים בדרום לבנון באירוע הוקרה לההרוגי הארגון. AP
מתיחות בצפון. פעילי חיזבאללה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully