וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כיסוי ראש: הפגישה של נסראללה עם הגנרל סולימאני

5.3.2018 / 18:13

בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות, נראה מזכ"ל חיזבאללה עם מפקד כוח קודס, פטרונו של הארגון השיעי, כשהוא ללא הטורבן המסורתי שעל ראשו. לפי ההערכות, השניים נועדו לאחרונה בביירות

עריכת וידאו:ניר חן

מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה של איראן, קאסם סולימאני, נפגש לאחרונה עם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה - כך עולה מתמונה ומדיווחים שפורסמו ביממה האחרונה ברשתות החברתיות.

לא ברור מתי והיכן צולמה התמונה של השניים, אך הם ככל הנראה נפגשו לאחרונה בביירות, שם מסתרר נסראללה. בתמונה נראה מזכ"ל חיזבאללה נינוח וללא הטורבן השחור שהוא נוהג לחבוש לראשו.

סולימאני, שמוביל את המאבק של איראן בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), נחשב שנים רבות לגנרל הצללים ודמותו לא הייתה מוכרת. ואולם, מאז עליית דאעש, הוא תועד פעמים רבות בזירות שונות ברחבי עיראק וסוריה, שם פועלות מיליציות שיעיות בחסות טהראן.

לקריאה נוספת בנושא
איראן מציינת עשור לחיסול מורנייה: "האויב הציוני יודע שנמחק אותו"

מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני ומזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
סולימאני ונסראללה/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

איראן מממנת ומחמשת את חיזבאללה, שנחשב לשלוחתה בלבנון ופועל יחד עם מיליציות שיעיות אחרות בסוריה, שם הן נלחמות למען משטרו של בשאר אסד.

בחודש שעבר השתתף סולימאני בכנס בטהראן לציון עשור לחיסולו של עימאד מורנייה, רמטכ"ל חיזבאללה. מורנייה חוסל בפיצוץ מכונית תופת בדמשק, בפעולה שיוחסה למוסד. מפקד כוח קודס איים "למחוק את האויב הציוני" בתגובה להתנקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully