וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום לטפל בפשעים האמתיים - המשטרה משקיעה מאמצים בסרטוני העירום

7.3.2018 / 21:20

מפקד מחוז תל אביב החדש הבין מהר מאוד שגופן של עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר הוא הדבר הכי בוער על שולחנה של המשטרה. יותר מהקשישה שנשדדה, יותר מתושבת העיר שהותקפה, יותר מהסחר בסמים. אם השתיים לא היו מפורסמות - אף אחד לא היה גובה מהן עדות. דעה

צילום: ניר פקין, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: החשוד בהפצת תמונותיהן של בן זקן ואלחמיסטר בבית המשפט, היום)

ניצב דוד ביתן הגיע רק לפני כחודש וחצי לפקד על מחוז תל אביב. רבים במשטרה הרימו גבה על הקצין עם הכיפה הסרוגה שגדל בדרום ופיקד על מרחב נגב ועל המחוז הדרומי, שכעת יתמודד עם המחוז הכי בורגני.

מחוז תל אביב מתמודד עם מסיבות הרחוב והמרתונים, עם העיר ללא הפסקה, עם הסלבס בכל פינה, מגיע להפגנות בכל שבת, למסיבות סמים ואלכוהול של הנוער בעיר. אפילו השר לביטחון הפנים גלעד ארדן מיהר, כבר ביום הכהונה הראשון של המפקד החדש, לקחת אותו לסיור בין המועדונים של העיר, כדי שהבחור מהדרום ילמד את העיר הגדולה.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצרו של החשוד בהפצת סרטוני עירום של נטע אלחמיסטר
נתניהו: "מהלכים אימים על עדי מדינה; אומרים להם ללכלך עלי"
תיק 117: ניר חפץ פתח חזית ביטחונית שעשויה להצמיח פרשה חדשה

ניצב דוד ביתן  01/02/2018. ראובן קסטרו
רבים הרימו גבה על מינויו. ניצב ביתן/ראובן קסטרו

בינתיים נראה שניצב ביתן הבין כמה שיעורים שקיבל. בדרך נס לא הסתיימה מסיבת הפורים בכיכר המדינה באסון, וגם בזכות התושייה של צוותי מד"א וצוות בית החולי איכילוב, שטיפלו בעשרות ואולי מאות בני נוער שסבלו מהרעלת אלכוהול. ביתן לא ידע שכדי למנוע מצב כזה צריך להציב שני שוטרים ליד כל מוכר משקאות בכיכר. בשנה הבאה הוא כבר יפנים זאת.

אבל ניצב ביתן למד מהר מאוד שגופן של עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר הוא הדבר הכי ויראלי ברשת, ושהעירום של הסלבס הוא הדבר הכי חשוב שהמשטרה צריכה לטפל בו. יותר מהקשישה ששדדו ממנה את קצבת הביטוח הלאומי שלה, יותר מתושבת דרום תל אביב שהותקפה על ידי נתין זר, יותר מסוחר הסמים ביפו.

מרגע שהופצו הסרטונים בכל הטלפונים הניידים בעיר ובארץ, מיהר מפקד המחוז המתלמד לעשות מעשה. הוא קרא לחוקר מספר אחת שלו, ניצב-משנה עופר מועלם, מפקד ימ"ר תל אביב, והנחה אותו לתת קדימות לחקירה, להטיל למערכה את מיטב טכנולוגיות הסייבר של המשטרה, ולמצוא את החצוף שהעז להציץ דרך עינית מצלמת האבטחה שהוצבה בחדר ההלבשה שבו צולמו השתיים.

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
בן זקן ואלחמיסטר/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

חוקרי ימ"ר תל אביב, טובי בניה של משטרת ישראל, פעלו ימים ולילות בשבוע החולף כדי למצוא את הפושע. עשרות אלפי שקלים, ואולי מאות אלפים, הושקעו בשעות העבודה ומאמצים הטכנולוגים כדי למצוא את המציצן. כשנתפס, הובילו אותו לחקירה, משם לבית המשפט ולבסוף נשלח החשוד לחמישה ימי מעצר שבהם טובי החוקרים ינסו לפענח את הפשע המורכב. כנראה שהם מחפשים איזה עד מדינה שיסייע להם בפרשה הזאת. הערב אף הוציאה המשטרה הנחיות לציבור כיצד להישמר ממקרים כאלה - צעד שהמשטרה נוקטת בו במקרים ביטחוניים חריגים במיוחד.

אני מכיר את המשטרה. אם תמונה של צעירה אנונימית מראשון לציון הייתה דולפת לרשת לאחר שצולמה בעירום חלקי ללא ידיעתה, ספק אם המשטרה הייתה שולחת את המש"ק הקהילתי לגבות ממנה עדות. אני רוצה לראות את ניצב ביתן אחרי שוד הקשישה הבא בבת ים או בחולון, או אחרי תקיפה אישה ברחוב נווה שאנן, מקפיץ את כל חוקרי הימ"ר, עם כל אמצעי האיתור הלוויני שלהם, ואת הימ"מ כדי לתפוס את המנוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully