וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסתערבים עצרו את יו"ר מועצת הסטודנטים ברמאללה; צפו בתיעוד

על פי דיווחים פלסטיניים, המסתערבים התחפשו למרצים ולסטודנטים ועצרו את יו"ר מועצת הסטודנטים באוניברסיטת ביר-זית בתוך מתחם המוסד. בתיעוד נראים שישה גברים, אחד מהם מפנה אקדח כלפי העוברים והשבים

עריכה: ניב מעוז

יו"ר מועצת הסטודנטים באוניברסיטת ביר-זית שברמאללה, עומר אל-כסוואני, נעצר על ידי כוח מסתערבים של כוחות הביטחון הישראליים בתוך מתחם האוניברסיטה - כך דיווחו אתמול (רביעי) כלי תקשורת פלסטינים.

על פי הדיווחים, המסתערבים התחפשו למרצים ולסטודנטים באוניברסיטה וכך ביצעו את המעצר. בתיעוד שפורסם נראים שלושה גברים כשהם עוצרים את הגבר ומכים אותו, כאשר אחד מהם מפנה אקדח לעבר העוברים ושבים במטרה להרחיק אותם מהאירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
משפרים את היכולות למלחמה הבאה: תכנית האימונים החדשה של צה"ל
מתחת לאדמה ומעליה: כך פועל צה"ל לשים את ידו על נסראללה
חקלאי פלסטיני נורה למוות בעזה: "צה"ל פתח באש כשעיבד את אדמתו"

מסתערבים מחופשים למרצים וסטודנטים ערבים במעצר של מבוקש. qudsn, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS, qudsn

לפי הדיווח ברשת "אל-קודס", כוח המסתערבים נכנס לאוניברסיטה ברכב עם לוחיות זיהוי פלסטיניות ולבוש אזרחי, בזמן שכוח צה"ל כיתר את האוניברסיטה מבחוץ ושימש להם כוח עזר. אל-כסוואני נעצר בעת ששהה בקרבת הכניסה המערבית, הקרובה למטה מועצת הסטודנטים.

מקורות מסרו לרשת כי כמה סטודנטים ניסו למנוע את חטיפתו של כסוואני, אך הכוח מנע מהם לעשות זאת והגיב בירי אש חיה לעברם כשהוא נסוג עם העצור ויוצא מהאוניברסיטה.

בעבר ניסה צה"ל לעצור את אל-כסוואני פעמיים, אך נכשל. הפעם הראשונה הייתה בדירתו בשכונת מייסון שברמאללה, והשנייה לפני חודש בכניסה לאוניברסיטה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסתערבים מחופשים למרצים וסטודנטים ערבים במעצר של מבוקש. qudsn, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS, qudsn

הלילה עצרו כוחות הביטחון ביהודה עשרה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. במהלך סריקות צה"ל בעיר בית לחם ובכפר בית עור א תחתא, תפסו הכוחות בשיתוף שב"כ כספי טרור בשווי עשרות אלפי שקלים.

שמונה מבוקשים נוספים נעצרו ביהודה ושומרון בלילה שבין שני לשלישי. במהלך המעצרים בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל בג'נין. לא היו נפגעים באירוע וסריקות בוצעו אחר מקור הירי.

(עדכון ראשון: 17:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully