וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען הדמה מחוץ לביתו של טביב: בן 31 נעצר בחשד להנחתו

6.3.2018 / 10:32

המטען אותר בפתח ביתו של הבעלים של בית"ר ירושלים בחודש אוגוסט, והתגלה כמטען דמה. ביולי נמצא מטען דמה נוסף בפתח ביתו של יזם הנדל"ן גיא מונסונגו. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה היום (שלישי) גבר בן 31 החשוד שהניח מטעני דמה בפתח ביתם של אנשי העסקים אלי טביב, הבעלים של קבוצת ירושלים, וגיא מונסונגו, יזם נדל"ן.

ב-10 באוגוסט בשנה שעברה התקבל דיווח על מטען בפתח ביתו של טביב בכפר שמריהו. חבלן משטרתי הגיע למקום וקבע שמדובר במטען דמה. כחודש לפני כן הונח מטען דמה נוסף בפתח ביתו של מונסונגו. החשוד בהנחת שני המטענים נעצר בתום חקירה סמויה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל והוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

בנובמבר האחרון קיבל מונסונגו קנס בסך 13 מיליון שקלים בגין שורת עבירות על חוק המכר. הקנס נשלח לארבע החברות שניהל מונסונגו, לאחר שלא דיווח על מכירת דירות, גבהכספים מרוכשי דירות מבלי לספק להם ערבויות ולא יידע את הקונים בכל המידע הדרוש. באוקטובר הגישה נגדו פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאת נושים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, זיוף, הלבנת הון, עבירות מס, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

עוד בוואלה! NEWS:
עד מדינה שלישי נגד נתניהו: חתימת חפץ מסמנת דרך ברורה לפרקליטות
"נמשיך לרדוף אותו": הנאשם ברצח במגדל סירב להעיד בבית המשפט
שובו של ביטן: יו"ר הקואליציה לשעבר מנסה לפשר במשבר הגיוס

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully