וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמשיך לרדוף אותו": הנאשם ברצח במגדל סירב להעיד בבית המשפט

6.3.2018 / 9:49

כשנה לאחר הרצח במגדל, הנאשם במעשה נדב סלע הצהיר בפני השופט כי הוא אינו מעוניין למסור את גרסתו לרצף ההתרחשויות שהסתיים ברצח רעייתו דור כרסנטי וילדיהם. אבי הנרצחת: "ההצגה הזו הייתה צריכה להסתיים מזמן, הוא כבר צריך היה לשבת בכלא"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

בבית המשפט המחוזי בנצרת נמשך הבוקר (שלישי) שלב שמיעת העדויות במשפטו של נדב סלע שמואשם כי רצח את אשתו דור כרסנטי ואת ילדיהם לפני כשנה במושבה מגדל. הבוקר סלע התבקש לעלות על דוכן העדים ולמסור את גרסתו בנוגע לשרשרת האירועים, שהסתיימה ברצח.

כבר בפתח הדיון הצהיר סלע כי הוא בוחר שלא למסור בפני בית המשפט. הוא אף השיב בחיוב לאחר שהשופט הזהיר כי הדבר עלול לשמש לרעתו.

לקריאה נוספת:
אם הנרצחת ממגדל לרוצח בתה: "למדת בתורה רק איך לשחוט נשים"
"תמותו בגלל ההכפשות": אח הרוצח חשוד באיום על משפחת הקורבנות

נדב סלע, הרוצח ממגדל בעת מתן עדות, מחוזי נצרת, 6 במרץ 2018. ערן גילווארג, ערן גילווארג
סלע בבית המשפט, היום/ערן גילווארג, ערן גילווארג

לדיון הגיע לראשונה לבית המשפט איתן כרסנטי, אביה של הנרצחת וסבם של הנכדים. "זה נמשך הרבה זמן", בתגובה לדבריו של סלע. "זה היה צריך להגמר. זה מיותר מאוד. זו הצגה שהיתה צריכה להגמר. זה רוצח נתעב שמזמן כבר היה צריך לשבת בכלא. הכל ידוע מראש. אין טעם למשוך, את הזמן".

אמה של כרסנטי, רוית סבג, שהגיע אף היא לאולם הדיונים, המשיכה אף היא להטיח האשמות בסלע. "הוא לא יסביר את המעשה", אמרה. "הוא יסתום את הפה ואני גם לא מחפשת תשובות. שום תשובה לא תספק אותי. אני ארדוף אותו ולא אתן לו מנוחה. שיראה את המשפחה של דור שתמיד שמרה ואהבה אותה. עצרתי את הצחוק שלו. לא רוצה גם לשמוע את משפחתו שמגנה עליו ומבקרת אותו. גם הנכדים כבר לא שלהם".

עוד באותו נושא

שנה למסע ההרג במגדל: "אם לתפארת וילדים רכים; נרדוף את הרוצח"

לכתבה המלאה
משפחתה של דור כרסנטי בעדות הרוצח ממגדל, נדב סלע, מחוזי נצרת, 6 במרץ 2018. ערן גילווארג, ערן גילווארג
בני משפחת כרסנטי במהלך הדיון בבית המשפט, היום/ערן גילווארג, ערן גילווארג

לפני כחודשיים התקיים דיון נוסף במשפטו על סלע, אז השמיעה לו סבג הקלטה ובה קולה של בתה.לאחר מכן וקראה לעברו "למדת בתורה רק איך לרצוח. איך לשחוט נשים. לקחת סכינים ולשחוט אותן". עוד קראה סבג לסלע "להקשיב לצחוק שלה, איזה מאושרת היא", "לא יזיז לך את מי רצחת, בשר מבשרך, את הדם שלך רצחת", "זוכר את הקול הזה? זוכר מי זאת? איזו אישה הייתה לך לתפארת? איזו נסיכה צדיקה הייתה לך?".

רוית כרסנטי, מחזיקה בתמונות בתה ושני נכדיה שנרצחו על ידי חתנה. בית משפט מחוזי נצרת 2 במרץ 2017. ערן גילווארג
רוית סבג עם תמונות בתה ונכדיה בבית המשפט לפני כחודשיים/ערן גילווארג

בהמשך הדיון העיד ד"ר הרמן פרקש פסיכיאטר מומחה כי סלע נמצא כשיר לעמוד למשפט וכי בהתנהגותו שקדמה לרצח "לא היה תוכן חולני". סנגורו של סלע, עו"ד ארז מוסקוביץ' מהסנגוריה הציבורית, שאל את הפסיכיאטר כיצד הוא מסביר שמרשו "שמע מחשבות". על כך השיב ד"ר פרקש כי "יש הבדל בין הצהרה כזאת לבין דיווח מגמתי. לא ראיתי שום התנהגות הזייתית, אלא מגמתיות". לדברי הפסיכיאטר, "כבעל משפחה גם קיוויתי שהתנהגותו של הנאשם נבעה מפסיכוזה ומחשבות שווא. אבל לא מדובר היה בפסיכוזה, אלא במגמתיות והחלפת גרסאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully