וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ לשעבר לטראמפ: לא אשתף פעולה עם חקירת קשרי רוסיה

6.3.2018 / 9:43

סאם נונברג, שפוטר מהקמפיין של נשיא ארה"ב, הודיע על סירובו לשתף פעולה עם צו משפטי: "אני לא חוזר לשם. אתם רוצים לעצור אותי? תעצרו אותי", אמר בריאיון ל-CNN, שכבר כונה "ביזארי". בנוסף, העריך כי לחוקר המיוחד מולר יש "משהו" על טראמפ

צילום: CNN

סאם נונברג, שהיה יועץ בקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אמר כי הוא מסרב לשתף פעולה עם חקירת קשרי רוסיה למערכת הבחירות לנשיאות ב-2016. "לעזאזל עם זה", אמר אמש (שני) נונברג בריאיון לרשת CNN. "למה אני צריך ללכת? למה? בשביל מה?".

בראיון אחר עם CNN האשים נונברג את החקירה בכך שהיא שהביאה להחלטתו של טראמפ לפטר את ראש ה-FBI, ג'יימס קומי. "דונלד טראמפ גרם לזה כי הוא אידיוט", הוסיף. לדבריו, הוא נחקר בעבר במשך קרוב לחמש וחצי שעות והוא "לא חוזר לשם".

ב"וושינגטון פוסט" פורסם צו הזימון שקיבל נונברג, הנוגע למסמכים הקשורים לטראמפ ולגורמים נוספים. נונברג התבקש להופיע ביום שישי הקרוב בפני חבר מושבעים, ואם יסרב הוא עלול לעמוד בפני צעדים משפטיים. "אני לא משתף פעולה. תעצרו אותי. אתם רוצים לעצור אותי? תעצרו אותי", אמר נונברג שהוסיף גם כי החוקר המיוחד רוברט מולר "לא הולך לשלוח אותי לכלא על זה".

לקריאה נוספת בנושא
"התובע המיוחד בוחן את קשרי העסקים של קושנר עם מדינות זרות"
מסמך התשובה של הדמוקרטים: "הרפובליקנים מחבלים בחקירת רוסיה"

סאם נונברג יועץ לשעבר לקמפיין של טראמפ. CNN, צילום מסך
כינה את טראמפ "אדיוט". נונברג/צילום מסך, CNN

נונברג פוטר מהקמפיין של טראמפ באוגוסט 2015 אחרי שנחשפה סדרת פוסטים גזעניים שכתב בפייסבוק. מהראיון עולה כי עדיין זורם דם חם בינו לבין הנשיא, אך עם זאת נונברג הדגיש: "אני לא מגן עליו, אבל הוא לא עשה כלום. אתה רוצה לדעת מה הוא עשה? הוא ניצח בבחירות". עם זאת, הוא גם העריך כי "הם יודעים משהו על טראמפ. אולי אני טועה, אבל הוא עשה משהו".

דוברת הבית הלבן שרה סנדרס אמרה בתגובה לדבריו של נונברג כי "הוא לא עבד בבית הלבן, אז אני בטח לא יכולה לדבר עליו, או על חוסר הידע שמובן מאליו שיש לו. כמו שאמרנו פעמים רבות בעבר, לא הייתה קנוניה עם הקמפיין של טראמפ". סנדרס סירבה להתייחס לסירובו לשתף פעולה עם הצו, אך גורמים בבית הלבן שצפו בראיונות של נונברג כינו אותם "ביזאריים" ו"משוגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully