וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התובע המיוחד בוחן את קשרי העסקים של קושנר עם מדינות זרות"

ב-NBC דווח כי רוברט מולר פתח בבדיקת מגעים בין יועצו וחתנו של טראמפ לבין גורמים זרים, בין היתר ברוסיה, בסין ובקטאר. בין היתר נבחנת פגישה בינו לבין ראש ממשלת קטאר לשעבר שבחן השקעה בנכס בבעלות החברה של אביו של קושנר

צילום: צלמי וואלה!NEWS, רויטרס ו-CNN, עריכה: יוסי אלטר

התובע המיוחד רוברט מולר החוקר את מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות בארצות הברית בשנת 2016 בוחן אם לקשריו העסקיים של חתנו של הנשיא ויועצו למזרח התיכון ג'ארד קושנר הייתה השפעה על מדיניות החוץ של הממשל. בדיווח ברשת NBC נמסר מפי גורמים המקורבים לחקירתו של מולר כי מגעים שערך קושנר בתקופת חילופי הממשל לפני כשנה עם גורמים בטורקיה, בקטאר, ברוסיה, בסין ובאיחוד האמירויות נבחנים בידי אנשיו של התובע המיוחד. זאת, על אף שקושנר משך את השקעותיו בחברת הנדל"ן המשפחתית לקראת כניסתו לתפקיד בבית הלבן.

ברקע הדיווח ב-NBC התפרסם באתר "The Intercept" כי חברת הנדל"ן של משפחת קושנר בחנה הצעה להשקעה מצד ממשלת קטאר שבועות ספורים לפני שהטילו מדינות המפרץ ומצרים מצור עליה, ביוני האחרון. על פי הדיווח, אביו של קושנר צ'רלס נפגש עם שר האוצר הקטארי עלי שריף אל-עמאדי בניו יורק בחודש אפריל כדי לבחון השקעה במיזם שתכננה החברה בנכס שבבעלותה בשדרה החמישית במנהטן - שבגינו נכנסה החברה לחוב של 1.4 מיליארד דולר.

עוד בוואלה! NEWS:
קונגו: יותר מ-33 נהרגו בעימותים אלימים בין שבטים יריבים
חדרים נפרדים ועימות גרסאות עם פילבר: כך התנהלה חקירת נתניהו
כחלון לנתניהו: אם התקציב לא יעבור החודש נלך לבחירות

ראש ה-FBI לשעבר רוברט מולר, 2013. רויטרס
בוחן את קשריו העסקיים של קושנר. מולר/רויטרס

ב-NBC דווח עוד כי צוותו של מולר בוחן פגישה דומה בין קושנר לבין ראש הממשלה הקטארי לשעבר חאמד בן ג'סים בן ג'בר א-ת'אני ב"מגדלי טראמפ" בניו יורק בדצמבר 2016 - חודש לפני כניסתו של דונלד טראמפ לבית הלבן. בדיווח צוין כי א-ת'אני שקל אף הוא להשקיע בפרויקט בשדרה החמישית אך החליט לבסוף להימנע מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully