וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משנכנס אדר מתגייסים בשמחה": התחפושת של ליברמן לחג פורים

בזמן שהחרדים בקואליציה נאבקים על חוק הגיוס, שר הביטחון אביגדור ליברמן התגייס כדי לצנן את האווירה והתלוצץ עם חבריו לשולחן הממשלה. "ליצמן לסיירת מטכ"ל, גפני לשייטת 13", אמר השר בעודו מחופש לחייל חרדי. צפו

באדיבות תקשורת שר הבטחון

בעקבות המתח שנוצר בקואליציה על רקע חוק הגיוס ואישור התקציב, שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט לנצל את חג הפורים כדי לצנן את הרוחות. הבוקר (חמישי) פרסם ליברמן סרטון לכבוד החג והציג את ברכתו כשהוא מחופש לחייל חרדי. "משנכנס אדר מתגייסים בשמחה", אמר השר בעודו משגר עקיצה לחבריו מיהדות התורה. "בעזרת השם ליצמן סיירת מטכ"ל וגפני שייטת 13".

חוק הגיוס עליו נאבקות הסיעות החרדיות, מעורר בימים אלו טלטלה בקרב הקואליציה. החרדים הציבו אולטימטום כי אם חוק הגיוס לא יעבור הם לא יאשרו את תקציב המדינה. לאור זאת, זימן אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו את ראשי הסיעות לפגישה כדי לפתור את המשבר.

עוד בוואלה! NEWS:
ביקור מלכותי ראשון: הנסיך וויליאם יגיע לישראל בקיץ
תיעוד בלעדי: אימוני הנשק של ילדי דאעש סמוך לגבול עם ישראל
רצח האב שהוביל לקריסת הכרם המשפחתי: משפחת בר-קפרא דורשת תשובות

אביגדור ליברמן בברכת פורים 2018. משרד הביטחון
עוקץ את הח"כים החרדים. השר אביגדור ליברמן, היום/משרד הביטחון

בפגישה סוכם לקיים דיון שיתנהל בראשות השר לוין ויורכב מנציגי סיעות הקואליציה ונציג היועץ המשפטי לממשלה. במסגרת דיון זה ינסו להגיע לנוסח מוסכם של חוק הגיוס על מנת להביאו בקריאה טרומית.

עד כה הובאו שני נוסחים לחוק הגיוס. הראשון, חוק יסוד לימוד התורה - לפיו לימוד התורה יעוגן "כערך יסוד במורשת העם היהודי". סיעות כולנו וישראל ביתנו מתנגדות נחרצות לנוסח זה, והשר ליברמן אף הצהיר כי מפלגתו "לא תאפשר לחוק לעבור".

על פי הנוסח השני שהוצע, החוק יכלול סעיפים רבים, ובהם סעיף שיאפשר לשר הביטחון לדחות את שירותם של תלמידי ישיבה מגיל 18 ועד גיל 26, כדי לאפשר את המשך לימודיו. החוק קובע במקביל יעדים ומכסות גיוס של תלמידי ישיבה לצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully