וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור מלכותי ראשון: הנסיך וויליאם יגיע לישראל בקיץ

1.3.2018 / 12:19

הדוכס מקיימברידג' יבקר בארץ, ויהיה לבכיר הראשון מבני משפחת המלוכה הבריטית שעושה זאת. הוא יגיע גם לשטחי הרשות הפלסטינית ולירדן. קייט מידלטון רעייתו, שצפויה בקרוב ללדת את בנם השלישי, לא תצטרף אליו. נתניהו: "ביקור היסטורי"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הנסיך הבריטי וויליאם יבקר בישראל, בשטחי הרשות הפלסטינית ובירדן בקיץ הקרוב - כך הודיע היום (חמישי) ארמון קנזינגטון. לפי ההודעה, הביקור יתקיים לבקשת ממשלת בריטניה. יהיה זה ביקור רשמי ראשון של גורם בכיר במשפחת המלוכה הבריטית בישראל, אחרי שבעבר הגיעו אליה רק בני דודים של המלכה אליזבת.

עבור וויליאם, נכדה של המלכה והשני בסדר הירושה, זהו הביקור הראשון במזרח התיכון כולו. הדוכס מקייבמרידג' יגיע ללא רעייתו קייט מידלטון, שאמורה ללדת את ילדם השלישי באפריל הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS
תיעוד בלעדי: אימוני הנשק של ילדי דאעש סמוך לגבול עם ישראל
בהכשרת מפקד דובדבן: "היחידה הישראלית" שמגנה בכל מחיר על הרודן
מסיכות, תהלוכות וחסימות: שידור חי מאירועי פורים ברחבי הארץ

הנסיך הארי, הנסיך וויליאם. splash
הנסיך וויליאם ואחיו הנסיך הארי/splash

באוקטובר 2016 ביקר בישראל הנסיך צ'ארלס, יורש העצר ואביו של וויליאם, לרגל הלווייתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, אך היה זה ביקור פרטי. הוא אף ביקר בהר הזיתים, שם קבורה סבתו ואמו של הנסיך פיליפ.

וויליאם, הבן הבכור של צ'ארלס ושל הנסיכה דיאנה, הכריז בינואר כי הוא יוותר על תפקידו כטייס מסוק הצלה ויתרכז בחובותיו המלכותיות ויקדיש זמן נוסף למשפחתו. יחד עם הדוכסית קייט, ושני ילדיהם הקטנים הנסיך ג'ורג' והנסיכה שארלוט, צמחה הפופולריות של בית המלוכה הבריטי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך על הביקור. "אנו מקבלים בברכה את ההודעה על הגעתו של הנסיך וויליאם לישראל. זהו ביקור היסטורי, ראשון מסוגו, והוא יתקבל כאן באהדה גדולה", מסר. "הנחתי את מנכ"ל משרד החוץ לרכז את ההיערכות לקראת הביקור כדי להבטיח את הצלחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully