וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שהתעללה מינית בתלמידיה שוב התחמקה מעונש מאסר

5.3.2018 / 10:17

דיון נוסף נערך בעניינה של קרוליין איימי הוד, שהורשעה לפני למעלה משנה בקיום יחסים אסורים עם תלמידיה, ובסיומו עונש מאסר הבית של 15 חודשים נותר על כנו - בשל מצבה הנפשי הרעוע

ITV

לפני למעלה משנה סיפרנו לכם על המורה הקנדית קרוליין איימי הוד, אז נשואה ואם לשלושה, שהתעללה מינית בתלמידיה אך קיבלה עונש של מאסר בית בלבד, בשל מחלת המניה דפרסיה שלה. לפי ההרשעה, הוד נגעה פיזית בתלמיד כיתה ט' ושלחה תמונות עירום והודעות גסות לתלמיד נוסף, בכיתה יא', אולם השופט עשה עימה חסד.

בשבוע שעבר נערך דיון נוסף בעניינה, והוחלט להשאיר את העונש על כנו. בעוד שהתביעה דרשה להכניסה לכלא, הוד קיוותה שבית המשפט יבטל לחלוטין את העונש שהוטל עליה, ואך בסופו של הדיון הוחלט להותיר את עונש מאסר הבית שקיבלה על 15 חודשים. "מדובר בעבירות חמורות שחייבים להוקיע", אמר השופט. "בו בזמן, הוד סובלת ממחלה נפשית שאמנם לא מספיקה לחנינה, אבל היא מהווה פקטור בעונש. היא כבר שילמה ביוקר - איבדה את מקום העבודה שלה וחוותה השפלה פומבית".

עוד בנושא:
המורה שניהלה רומן עם בן 13 ונכנסה להריון - לא תענש?

מורה ליוגה שהואשמה באונס קטין במסיבת בר מצווה חושפת הכל

המורה שהטרידה תלמיד. צילום מסך מתוך דיילי סטאר, צילום מסך
יצאה בזול? הוד/צילום מסך, צילום מסך מתוך דיילי סטאר

במהלך הדיון נחשפה הודעה שהוד שלחה לאחד מתלמידיה, ובה הביעה חשש מהרגע בו תיתפס: "אני מדמיינת שוטר מזוין מגיע לבית הספר או לבית שלי כל הזמן. זה עצוב כמה שזה מעסיק אותי, אני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא כל כך דפוקה אבל כנראה שאני כן, כי אני לא יכולה לסרב לך".

לאחר מעשה הביעה המורה בדימוס חרטה: "אני נגעלת מכמות האנשים בהם פגעתי במהלך המאורע הזה. אין שעה בה אני לא חושבת על השפעת המעשה שלי על הקורבנות ומשפחותיהם. כאמא לשלושה ילדים בעצמי, אני רק יכולה לתאר את התיעוב שהמשפחות חשות כלפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully