וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה ליוגה שהואשמה באונס קטין במסיבת בר מצווה חושפת הכל

13.10.2016 / 6:53

מורה ליוגה שהואשמה בחשיפת החזה שלה בפני קטינים וביצוע מין אוראלי בילד בן 15 זוכתה מאשמה ומספרת שסוממה והיא זוכרת שום דבר מאותו ערב. "המשפחות של הילדים מימנו את הגדלת החזה שלי. הם חשבו שהחזה שלי הוא רכושם"

Court Chatter View

בסרטון – רגעי הכרעת הדין של המורה

מדריכת היוגה, לינדזי אן רדומסקי בת ה-33, זוכתה בשבוע שעבר מכל 18 סעיפי האישום נגדה, לאחר שנמצאה כי הייתה תחת השפעת סמים כשנתנה לשבעה ילדים בגילאי 11 עד 15 לגעת בחזה שלה וביצעה מין אוראלי בבן 15. במשפט שלה, שהיה ארוך במיוחד ונמשך 7 שבועות, טענה המורה שהמשקה שלה היה מהול בסם האונס GHB ולכן לא הייתה מודעת למעשיה. היא הוזמה למסיבת בר מצווה במרץ 2015, בסטודיו ליוגה של המעסיק שלה בסקוטסדייל, אריזונה, ומודה שחשפה את שדייה בפני הילדים בידיעה מלאה להשלכות של מעשיה ולאחר שמשפחותיהם שילמו על הגדלת החזה שלה, אולם היא אינה זוכרת דבר מעבר לזה.

עורכי דינה טענו במשפטה שרדומסקי הותקפה מינית בזמן שהייתה מסוממת, אולם בבדיקות הדם שביצעו לה נמצא שרמת ה-GHB בגופה לא היה גבוה יותר מרמת ה-GHB הקיימת באופן טבעי בגוף. התביעה ניסתה לצייר את רדומסקי כאישה שמשנה שוב ושוב את הסיפור שלה וטענה ששיקרה כשטענה שסוממה, רק לאחר שהתברר לה שהיא מואשמת. לו הייתה נמצא אשמה היא הייתה נידונה ל-6 חודשי מאסר, קנס כבד של 2,500 דולר ו-3 שנות מאסר על תנאי.

מורה ליוגה נמצאה לא אשמה באונס ילדים. צילום מסך
לינדזי אן רדומסקי נמצאה לא אשמה באונס קטין/צילום מסך

חבר המושבעים מצא אותה לא אשמה במעשים, לאחר שהעידה כי לבשה כיסוי על הפטמות שלה ולכן - על פי החוק באריזונה - חשיפת חזה ללא פטמות אינה נחשבת לחשיפה מגונה. עורכי דינה טענו שהבנים "תקפו" את רדומסקי והציגו את סם האונס כעובדה, על אף שלא היו להם הוכחות לכך. גם לכיסוי הפטמות לא נמצאו הוכחות, אולם חבר המושבעים, בצעד מפתיע, החליט להאמין למילה שלה ולזכות אותה. בעדות הנערים, כמו גם בנאום המסכם של התובעת, נאמר שרדומסקי חשפה את החזה המשופץ שלה בידיעה מוחלטת וכי בתגובה לשאלה "איך זה מרגיש?", הזמינה את השואל הצעיר "לנסות ולגלות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

המורה מדברת על הכל

אחרי שנמצאה לא אשמה במעשים, סיפרה על החוויה שלה לכתב ג'ייסון מטרה, "הבנים נכנסו לחדר. הייתי מעולפת והם חשבו שהם יכולים לעשות מה שבא להם ושהשדיים שלי הם רכוש המשפחה שלהם (בגלל שהם שילמו עבורם)", היא סיפרה, "היינו בחצר האחורית, היה חשוך בחוץ. היינו שם רק קבוצה של מבוגרים, שתינו ונהננו, ואז כמה מהם ביקשו ממני להראות להם את השדיים שלי, ועשיתי את זה, במהירות, לכמה שניות". היא מסבירה מדוע: "נכון שלא עשיתי את זה תחת השפעה של אלכוהול, אבל הרגשתי שבגלל שזה לא משהו ששילמתי עליו מכספי, אני חייבת לעשות את זה כי ביקשו ממני".

על הטענות שביצעה מין אוראלי בילד בן 15, אמרה: "זה הכי מטריד אותי. זה הדבר הנורא ביותר שיכולתי לשמוע. בחיים לא הייתי נותנת לזה לקרות. זה חולני. אהבתי את הילדים האלה כמו משפחה, כמו אחים. זו הייתה סיטואציה נוראית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בחיים לא הייתי נותנת לזה לקרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully