וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס ריגל אחריה - אז היא נתנה לו סיבה טובה לקנא

10.10.2016 / 6:00

כך יעשה לאקס שאינו יודע לשחרר: טיפאני מאסה בבן זוגה לשעבר שלא הפסיק לרגל אחריה והחליטה ללמד אותו לקח. האם זה הספיק כדי להרחיק אותו ממנה לנצח?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIVELEAK

בסרטון – כך נקמה צעירה בבן זוגה הבוגד

ישנם אנשים שפשוט לא יודעים איך להתמודד עם פרידה ולכן צריך "לעזור" להם קצת. כזה הוא בן זוגה לשעבר של טיפאני בדלנד בת ה-18 מבריטניה. היא וחברתה ישבו בביתה בעת שקיבלו הודעות טקסט מהאקסים השיכורים שלהן.

לטענת האקסים השתויים, הם ראו שטיפאני הזמינה גברים לביתה כדי לבלות איתן את הלילה. היא מאסה בהאשמות השווא שלהם והחליטה ללמד אותם לקח. "חשבנו שנשחק איתם במשחק שלהם", הסבירה.

הנקמה המקורית שלה הייתה לבנות על הספה שלה איש מכריות, שאותו הלבישה בבגדים כדי שיראה כמו אדם אמיתי. "ידעתי שהם יבואו להציץ בבית כי האקס שלי כבר עשה את זה. הדלת שלי מזכוכית אז בקלות אפשר לראות את הסלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נראה אמיתי חוץ מזה שאין לו ראש ויד/מערכת וואלה, צילום מסך

כפי שציפתה, הבנים אכן הגיעו לחצר הבית והחלו לצעוק ולהשתולל בגלל הבובה המזוייפת. "צחקנו כל כך הרבה שכמעט בכינו", סיפרה טיפאני והוסיפה כי הן חשפו בפני הבחורים כי מדובר בכריות, אבל הם לא מצאו את העניין משעשע בכלל.

טיפאני פרסמה את התמונה של איש הכריות בפייסבוק וזכתה לאלפי לייקים. מאז האירוע היא והאקס לא דיברו בכלל, בעיקר כי הוא עדיין כועס. "אני מתרכזת בצד החיובי ובתגובות הנחמדות שקיבלתי ברשתות החברתיות", סיכמה.

עוד באותו נושא

מצלמות תיעדו אשת מיליונר מכה את עצמה ומאשימה אותו בחבלות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טיפאני בדלנד. צילום עצמי)/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully