וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טלטלה בבית הלבן: מנהלת התקשורת של טראמפ ומקורבתו מתפטרת

28.2.2018 / 2:46

הופ היקס, אחת היועצות הבכירות ביותר בממשל והקרובות ביותר לטראמפ, פורשת מתפקידה. לפי מקורביה, היא עושה זאת כי הרגישה שהשלימה את כל שהיא יכולה להשיג בעבודתה. דוברת הבית הלבן הכחישה כי יש קשר לעדות שמסרה בקונגרס במסגרת חקירת המעורבות הרוסית

צילום:רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

הופ היקס בת ה-29, אחת מיועציו הקרובים ביותר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, עוזבת את תפקידה כמנהלת התקשורת של הבית הלבן - כך הודיע אתמול (רביעי) הבית הלבן.

בניו יורק טיימס, שדיווח לראשונה על כוונתה של היקס לפרוש, צוטטו עמיתיה שלפיהם היא סיפרה כי הרגישה שהשלימה את כל מה שתוכל לעשות בתפקידה בבית הלבן. דוברת הבית הלבן, שרה סאנדרס, אמרה כי לוח הזמנים לעזיבתה של היקס לא ידוע. הופ היקס ליוותה את טראמפ מן היום בו הכריז על התמודדותו לנשיאות ביוני 2015. מדובר בעוזרת הותיקה לצידו מאז נכנס לחיים הציבוריים.

יש לציין כי הודעת העזיבה של היקס מגיעה יממה אחת בלבד לאחר שהעידה בפני וועדת המודיעין של בית הנבחרים בקונגרס. עדותה ארכה כשמונה שעות ועסקה במעורבות של רוסיה בבחירות לנשיאות ב-2016 וקשר אפשרי בין מוסקבה לקמפיין של טראמפ. היקס אמרה כי לעתים נדרשה לספר "שקרים לבנים" בעבודתה, אך לעולם לא שיקרה בנוגע להתערבות רוסיה בבחירות.

עוד בוואלה!NEWS:
משבר חוק הגיוס: נתניהו והחרדים טרם הגיעו לפשרה; הדיונים ממשיכים
מגיש טלוויזיה בטורקיה: היינו יכולים להפציץ בוגדים באיסטנבול
19 שנה אחרי: חיזבאללה חשף את תיעוד הפיגוע בו נהרג תא''ל גרשטיין

הופ היקס ראש מערך התקשורת של הבית הלבן דונלד טראמפ. AP
"הופ יוצאת מן הכלל", טראמפ והיקס/AP

הנשיא טראמפ הגיב על עזיבתה של היקס ואמר כי "הופ היא יוצאת מן הכלל, היא עשתה עבודה נהדרת בשלוש השנים האחרונות. היא חכמה ומתחשבת". עוד הוסיף כי "היא תחסר לי, אך כשהיא הודיעה לי שברצונה להמשיך לחפש הזדמנויות אחרות, הבנתי אותה לחלוטין. אני בטוח שנעבוד יחד בעתיד".

לאחרונה היקס ספגה ביקורת קשה על חלקה בניסוח הודעה הרשמית מטעם הבית הלבן אשר הגנה על רוב פורטר, עוזר בבית הלבן. פורטר נאלץ לעזוב את תפקידו לאחר שהתברר כי הכה בעבר שתיים מנשותיו לשעבר. בזמן ניסוח ההודעה, היקס ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם פורטר. מקורביה מסרו לכלי תקשורת בארצות הברית כי היא שקלה לעזוב מזה תקופה ארוכה, וכי אין עיתוי אידיאלי לעזוב את התפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הופ היקס ראש מערך התקשורת של הבית הלבן טוקיו. AP
הודיעה על עזיבתה יממה לאחר העדות בקונגרס/AP

היקס התפרסמה לפני מספר שנים כדוגמנית, בין היתר של המעצב "ראלף לורן", על שערי מגזינים בארצות הברית. בשנת 2012 הכירה את איוונקה טראמפ בעת שעבדה בחברת יחסי ציבור ובשנת 2014 הצטרפה לתאגיד של טראמפ. בבחירות לנשיאות בשנת 2015 הייתה דוברת הקמפיין שלו. בחודש אוגוסט האחרון הייתה לאדם החמישי שממונה לתפקיד ניהול התקשורת בבית הלבן. זאת אחרי שג'ייסון מילר ויתר על המינוי, ומייק דובקי, שון ספייסר ואנתוני סקרמו'צי, שלושה מנהלי תקשורת נוספים, עזבו את תפקידם.

הופ היקס, ראש מערך התקשורת של הנשיא דונלד טראמפ,  באירוע של הקמפיין בפיניקס 29 באוקטובר 2016. רויטרס
התפרסמה לפני מספר שנים כדוגמנית, הופ היקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully