וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת ממצרים רקדה ריקודי בטן בקליפ - ונשלחה לשנתיים מאסר

בית המשפט במדינה הרשיע את הזמרת לילה עאמר בעידוד "הוללות ואי-מוסריות" בסרטון, שבו היא מופיעה כעקרת בית המתלוננת בפני בעלה על חמותה. הצוות שהפיק את הקליפ נשלח אף הוא לשלושה עד שישה חודשים בכלא

לילה עאמר, זמרת מצריה שנשלחה לשנתיים מאסר עקב ריקודי בטן פרובוקטיביים בקליפ. 28 בפברואר 2018. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך
מופיעה בקליפ כעקרת בית המתלוננת לבעלה. עאמר/צילום מסך, צילום מסך מיוטיוב

בית משפט במצרים גזר אתמול (רביעי) שנתיים מאסר על הזמרת לילה עאמר, זאת מאחר שסרטון שפרסמה באינטרנט כולל ריקודי בטן המעודדים "אי-מוסריות והוללות". בקליפ היא נראית רוקדת ומשחקת תפקיד של עקרת בית מתוסכלת, המתלוננת לבעלה על חמותו השתלטנית. שלושה עד שישה חודשי מאסר נגזרו על חברי הצוות שהפיק את הקליפ.

אתמול גזר בית משפט במדינה חצי שנת מאסר על כוכבת הפופ שירין עבד אל-וואהב, שהתבדחה ואמרה כי מי שישתה ממימי נהר הנילוס עלול לחלות. אל-וואהב עדיין חופשייה עד שתתקבל החלטה על ערעורה בנושא, אך היא כבר התנצלה על כך שנתפסה צוחקת עם קהל בהופעה על כך כי מי הנהר עלולים להדביק בני אדם בטפילים.

התקרית אירעה בזמן הופעה של שירין באיחוד האמירויות הערביות, אז ביקש ממנה אחד המעריצים לשיר את שירה "האם שתית מהנילוס?". הזמרת השיבה לו: "לא, אתה תלקה במחלת בילהרציה! שתה אוויאן, זה טוב יותר", ובהך התבדחה על המחלה הטפילית המקושרת עוד מהעבר לנילוס. דבריה על הנילוס עוררו זעם והיא הושעתה מהרדיו ומהטלוויזיה, ולאחר מכן הורשעה בהפצת "חדשות כוזבות".

תחת משטרו של הנשיא עבד אל-פאתח א-סיסי, הצטמצם משמעותית חופש הביטוי במדינה וגם כוכבי תרבות מצאו את עצמם עומדים לדין על התבטאויות שנתפסות ככאלו הפוגעות בכבוד הלאומי או ברגשות הציבור.

עוד בוואלה! NEWS
זמרת פופ מצריה נעצרה עקב קליפ פרובוקטיבי: "מדיחה לניאוף"
מצרים: כוכבת פופ צחקה כי מי שישתה מהנילוס יחלה - ותישלח למאסר

(עדכון ראשון: 22:42)

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully