וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: כוכבת פופ צחקה כי מי שישתה מהנילוס יחלה - ותישלח למאסר

בית משפט גזר חצי שנת מאסר על שירין, אחד הזמרות המפורסמות באזור שעוררה סערה שלעגה למי הנהר הלאומי במהלך הופעה. היא התנצלה, אך הורשעה בהפצת "חדשות כוזבות". היא תישאר חופשיה עד להחלטה בערעורה

שירין עבד אל-וואהב, זמרת ממצרים. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
התנצלותה לא עזרה. שירין/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

בית משפט במצרים גזר היום (שלישי) חצי שנת מאסר על כוכבת פופ שלעגה לנהר הנילוס ואמרה כי מי שישתה מימיו עלול לחלות. שירין עבד אל-וואהב, המוכרת יותר בשמה הפרטי, תישאר חופשיה עד להחלטה בערעורה. היא כבר התנצלה על כך שנתפסה צוחקת עם הקהל על כך שמי הנהר עלולים להדביק בהם טפילים, אך בית משפט לעבירות קטנות הרשיע את הזמרת המפורסמת בהפצת "חדשות כוזבות".

התקרית אירעה בזמן הופעה של שירין באיחוד האמירויות הערביות, אז ביקש ממנה אחד המעריצים לשיר את שירה "האם שתית מהנילוס?". הזמרת השיבה לו: "לא, אתה תלקה במחלת בילהרציה! שתה אוויאן, זה טוב יותר", התבדחה עמו על המחלה הטפילית המקושרת עוד מהעבר לנילוס.

דבריה על הנילוס, מקור המים הכמעט יחיד במצרים, עוררו זעם רב והיא הושעתה מהרדיו מהטלוויזיה. היא אמרה כי זו הייתה "בדיחה מטופשת", אך ההליך המשפטי נגדה לא הופסק.

תחת משטרו של הנשיא עבד אל-פאתח א-סיסי, הצטמצם משמעותית חופש הביטוי במדינה וגם כוכבי תרבות מצאו את עצמם עומדים לדין על התבטאויות שנתפסות ככאלו הפוגעות בכבוד הלאומי או ברגשות הציבור.

לקריאה נוספת בנושא
"הפיצה אימה בקרב תיירים": זמרת מצריה לעגה לנילוס ותועמד לדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully