וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת פופ מצריה נעצרה עקב קליפ פרובוקטיבי: "מדיחה לניאוף"

הזמרת שימה, שלא נחשבה עד כה לדמות מוכרת בתעשיית המוזיקה במדינה, עוררה סערה בקליפ לשירה שבו הופיעה אוכלת בננה בצורה מפתה. בעקבות הסרטון נכתב בעיתונות כי הצעירה "מציגה שיעור בהשחתת הנוער"

זמרת פופ שימה נעצרה במצרים עקב קליפ בעל רמיזות מיניות. עמוד הפייסבוק של הזמרת שימה, אתר רשמי
"מתנצלת בפני מי שהתרגז מהסרטון". הזמרת שימה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הזמרת שימה

זמרת הפופ המצריה שימה נעצרה היום (שבת) בעקבות הופעתה בקליפ שעורר סערה במדינה, הכולל לבוש חושפני ורמיזות מיניות. בקליפ לשירה "יש לי בעיות", מופיעה שימה בבגדים תחתונים, והיא נראית אוכלת בננה באופן מפתה. על פי המשטרה, הסרטון גרר תלונות והיא חשודה ב"הדחה לניאוף".

הזמרת, שעד לקליפ זה לא הייתה מוכרת במיוחדת בתעשיית המוזיקה במצרים, נראית בנוסף בסרטון כשהיא מלקקת תפוח כשמאחוריה לוח עם הכיתוב "כיתה #69". "הזמרת שימה מציגה שיעור בהשחתת הנוער", נכתב במאמר בעיתון "יום 7" אחרי פרסום הקליפ.

שימה עצמה הגיבה לסערה וכתבה ביום חמישי בדף הפייסבוק שלה כי לא ציפתה לתגובות החריפות. "אני מתנצלת בפני כל מי שהתרגז מהצפייה בקליפ ופירש אותו באופן לא ראוי", הוסיפה.

אין זו הפעם הראשונה שבה הרשויות במצרים תחת הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי פועלות נגד אמנים על רקע הפרה של חוקי מוסר דתיים. בשנת 2015 רקדנית נשלחה למאסר של שנה בגין השתתפותה בסרטון בעל אופי מיני לשיר שנקרא "Let Go of My Hand".

עוד בוואלה! NEWS:
רעייתו של יגאל עמיר: אנו נערכים בימים אלו לבקשת משפט חוזר
טייסים אמריקנים ציירו איבר מין באמצעות שובל מטוסם - והושעו
מספיק עשירה: גרושת ברלוסקוני תחזיר מזונות של 60 מיליון אירו

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully