וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספיק עשירה: גרושת ברלוסקוני תחזיר מזונות של 60 מיליון אירו

בית המשפט במילאנו פסק לטובתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר בעניין כספי המזונות שהעביר לגרושתו ורוניקה לאריו, בטענה שיש בידיה הון רב מספיק כדי לכלכל את עצמה. השניים נפרדו בשנת 2009 בעקבות שערורייה עם דוגמנית בת 18

סילביו ברלוסקוני וגרושתו ורוניקה לאריו. AP
סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה לשעבר, וגרושתו ורוניקה לאריו/AP

ורוניקה לאריו, גרושתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני. תיאלץ להחזיר כספי מזונות בשווי 60 מיליון אירו שקיבלה – כך פסק אתמול (שישי) בית המשפט במילאנו. עוד נקבע כי לאריו, שהתגרשה מברלוסקוני בשנת 2009, לא תקבל עוד 1.4 מיליון יורו מדי חודש משום שהיא אינה זקוקה לכסף.

לאריו בת ה-61 היא אם לשלושת ילדיו של ברלוסקוני והייתה נשואה לו במשך 22 שנים. השניים התגרשו לאחר שהוא נצפה במסיבת יום הולדתה השערורייתית של דוגמנית צעירה בת 18. בסיכום המקורי משנת 2012 קבע בית המשפט כי לאריו תקבל מידי בעלה לשעבר 3 מיליון יורו מדי חודש ובשנת 2014 הסכום ירד ל-1.4 מיליון. ברלוסקוני מצדו המשיך לטעון כי התשלום גבוה מדי – וזכה.

עורכי דינו של ברלוסקוני טענו שלאריו עשירה מספיק גם כך על מנת לכלכל את עצמה, עם הון אישי של 16 מיליון יורו הכולל בין היתר חברת נדל"ן ותכשיטים יקרים. ברלוסקוני מצדו נחשב על פי המגזין האמריקני "פורבס" לאיש החמישי העשיר ביותר באיטליה, עם הון מוערך של 7 מיליארד יורו. לפניה היה נשוי לקרלה דל'אוליו במשך 20 שנה.

עוד בוואלה! NEWS:
הברזל חם: האם תרזה מיי תצליח להציל את עצמה ואת בריטניה?
בדרך לצרפת: אל-חרירי הודיע כי הוא עוזב את ערב הסעודית
עימותים אלימים ביוון בצעדה לציון ההתנגדות לשלטון החונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully