וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של יגאל עמיר: אנו נערכים בימים אלו לבקשת משפט חוזר

לריסה עמיר טרימבובלר, אשתו של רוצח יצחק רבין המרצה עונש מאסר, הודיעה בדף הפייסבוק שלה כי צוות הגנה מתגבש בימים אלו לבקשת משפט חוזר לבעלה. בין השותפים ליוזמה סנגורו בעבר של עמיר ופיזיקאי שטוען שבשב"כ אחראים לרצח

כתבה בהקרנת הבכורה של הסרט "אל סף הפחד". עידו שחם
"המהלך נעשה ברשותו ובסמכותו". יגאל עמיר/עידו שחם

לריסה עמיר טרימבובלר, רעייתו של יגאל עמיר שרצח את ראש הממשלה יצחק רבין, הודיעה הערב (שבת) כי בימים אלו מוקם צוות הגנה שיבקש משפט חוזר עבור בעלה. "המהלך נעשה ברשות ובסמכות לאחר שיגאל עמיר נתן את הסכמתו", כתבה טרימבובלר בדף הפייסבוק שלה, והוסיפה: "כל הנושא התקשורתי למהלך ינוהל על ידי חברה משווייץ ולא יימסרו פרטים כלשהם לתקשורת בישראל".

עו"ד גבי שחר, שחתום על הפוסט שכתבה טרימבובלר, אישר שהוא זה שכתב אותו ואמר כי הוא זה שעומד מאחורי הדברים. אולם, שחר, שאף היה אחד מסנגוריו של עמיר שמונה בידי בית המשפט המחוזי לייצגו בשנת 1995, לא מסר פרטים נוספים על הנושא.

פניית וואלה! NEWS לכתובת המייל שהופיעה בפוסט שהעלתה טרימבובלר העלתה תשובה שנכתבה בצרפתית וחזרה על הטענה לפיה "העיתונות והתקשורת בישראל לא ייודעו על ההליך". על הודעת התשובה היה חתום אדם בשם "מיכאל".

חיפוש של כתובת המייל בפייסבוק הוביל לעמוד פייסבוק של משתמש בשם Amr Genève שבו תמונות מתוך סרט הווידאו שצילם רוני קמפלר בליל הרצח, לפני 22 שנים. למשתמש ישנם שני חברים בלבד - טרימבובלר עצמה והפיזיקאי נחום שחף, שחקר בעבר את פרשת הירי בילד מוחמד א-דורה, והיה מהראשונים לטעון כי סרטון התקרית בוים.

עוד בוואלה! NEWS
העיתונאית הדס שטייף ואישה נוספת טוענות: אולמרט הטריד אותנו מינית
לקראת חקירת ראש הממשלה: מילצ'ן כינס את צוות יועציו בלונדון
מצב הפצוע מגוש עציון מוסיף להיות קשה; צה"ל פשט על כפר המחבל

לריסה עמיר הגיעה לבקר את חגי עמיר שהשתחרר מהכלא בשבי שומרון. שלומי גבאי
סירבה למסור פרטים לכלי תקשורת בישראל. טרימבובלר/שלומי גבאי

בשיחת טלפון אישר שחף כי הוא עומד מאחורי היוזמה למשפט חוזר, שלדבריו צברה תאוצה לאחר שעמיר נתן לה את הסכמתו לפני כחודש. לדבריו, הכוונה היא לגייס עד עשרה עורכי דין, וחלק כבר התגייסו למטרה. עם זאת, שחף לא הסכים לומר מי הם עורכי הדין, מלבד עו"ד גבי שחר.

שחף לא פירט גם באשר לחומרים שבבסיס הבקשה, אך הוסיף כי בין היתר מדובר בניתוחים פיזיקליים של התיעוד מזירת הרצח. "לדעתי ברגע שאחשוף את החומרים שברשותי, לא יהיה צורך במשפט חוזר בכלל", אמר. שחף ביקש להפנות לדברים שכתב בעבר באינטרנט, לפיהם רבין נורה למעשה בתוך רכב השרד לאחר העצרת, על ידי אחד מאנשי השב"כ. לטענתו, מי שהיה אחראי לכך היא "קבוצה קטנה של אנשים בתוך השב"כ".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
העצרת לציון 19 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין בכיכר רבין בתל אביב, 1 בנובמבר 2014. ראובן קסטרו
האנדרטה לזכרו של רבין במקום שבו נרצח בסמוך לעיריית תל אביב/ראובן קסטרו

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) הגיב לפוסט שפרסמה טרימבובלר, ואמר כי עמיר הוא רוצח שפל שעליו "למות בכלא". "הוא ירה לא רק בגבו של ראש הממשלה אלא בגבה של המדינה כולה. את הריקבון מוטב להותיר עמוק בבית הכלא ולא לחשפו שוב לציבור", אמר.

גם שר החינוך נפתלי בנט הגיב לפרסום בטוויטר וכתב כי "בטוויטר: ‏רוצח ראש הממשלה צריך לסיים את ימיו בכלא. בנושא הזה אין ימין ואין שמאל. כל רצח הוא נורא, אבל רצח ראש ממשלה יכול לפרק לנו את המדינה".

(עדכון ראשון: 19:04)

עו"ד שפטל ב-103FM: שוחחתי עם יגאל היום, הוא אישר שהוא ירה ברבין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully